torsdag 13. august 2009

Torsdag, uke 29 og 85 dager igjen!

på Barnimagen.com står det følgende:
Babyen er nå ca 35 cm lang og veier rundt en kilo. Hjertet til barnet slår mellom 120 og 160 slag i minuttet.
Lungene er ferdige og barnet ligger og trener pustemusklene ved å trekke vann ned i lungene for å fylle dem. Når babyen fødes klemmes dette vannet ut av lungene ved at brystet presses ned gjennom bekkenet slik at vannet skvises ut av babyen- ganske fantastisk innrettet! Når barnet fødes ved keisersnitt skjer ikke dette i like stor grad og derfor er keisersnitt barn mer utsatt for luftveis komplikasjoner rett etter fødselen. En grunn til å vurdere om man skal ønske seg keisersnitt eller ikke. Det er definitivt en økt belastning på kroppen både for mor og barn, men noen ganger den eneste utveien.
Er det lov å begynne å bli lei nå?? Har ikke følt meg så elendig siden jeg våknet opp på tidligere nevnte Gol høyfjellshotell søndag morgen etter å ha tyllet i meg en halv flaske tequila under Fjellbluesen for noen år siden.....
BT lever sitt eget liv og jeg er svimmel, kvalm og alt er bare driiiit!!!!!

Tungt å puste og jeg tror helt seriøst at jeg kommer til å stryke med av hjerteinfarkt innen denna ungen er ute....
AKKURAT NÅ HAR JEG DET VÆRST I HELE VERDEN!!!!
Tenk.. klarte å holde regelen om å ikke klage i hele 6 mnd.... Fytte, spy og drite sier jeg bare.... UGGH!!!



Igår hadde far og jeg bryllupsdag og jeg fikk nydelige røde roser og verdens gulligste kort som jeg så klart ikke skal gjengi her:P hæhæ men på konvolutten stod det " til rugekassen min" og jeg synes det var så nydelig som helst!! Jeg har endelig fått klippet meg også og selv om det ikke var noe som helst av produkter i det så tok vi nå et bryllupsdag, uke 29, ny sveis bilde i går :








forøvrig: hipp hurra for sitron halsbånd! Gode gud jeg er takknemlig for at Ingunn finnes!!!
Nå er det forøvig heller ikke lenge til Ingunn og Teddy gifter seg!!! JUHU!!!!!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du klarte å la være å klage i 6 mnd!!! :-D *ler* Snillt av Tormod da....rugekassa...

    Sitronhalsbåndet kan du takke Ymer for, ikke meg hæhæhæææ.

    Tida går fort nå ja... *grøss*

    SvarSlett