tirsdag 22. september 2009

45 dager igjen til termin!

frem til torsdag er man altså i uke 34 og på barnimagen står det bare ting om hvordan sex livet kan bli tyngre nå osv.. hæhæ og det skal jeg OVERHODET ikke kommentere i noen blogg nei!!!! FNIS!
størrelses målingen der er jo heller ikke riktig for lillemor er større så den shiter vi også i!

Men det er nå altså 45 dager til termin og det nærmer seg!! magen er som en stålball til tider når krapylet skal røre seg rundt. En smule trangt om plassen kan man si. og værre skal det vel bli.....UGGH!!!

Siste uken har gått med til soving og litt shopping! Har fått handlet inn litt mer babytøy, badekar, stellesaker og diverse. Småkost meg med handling egentlig.
I helgen var jeg på kynologikurs i Fredrikstad i regi av NKK!
Fantastisk lærerikt og man lurer jo på om de som har vært på slike kurs før i det hele tatt har fulgt med:P Fnis.. men nå er ikke dette en hundeblogg så vi lar det heller ligge:P
Det man derimot kan snakke om er bekkenet etter denne helgen!!! DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AU AU AU AU AU!! 9 timer på pinnestol, aleneansvar for hunder og ting hjemme to dager på rad ender i smerte!! kan jeg fint love dere ja!
Tormod var i bryllup på Skeikampen i helga og lillemor til avlastning så det v ar liksom ikke bare å legge sg når man kom hjem heller. Søndag kveld klarte jeg knapt å gå og tormod måtte hjelpe meg med både av og på kledning....
Mandag sov jeg hele dagen og i dag tirsdag har det vært øvelse med koret jeg dirigerer i som skal ha musikal premiere om noen uker. HAr regi på musikalen og de begynner å bli virkelig flinke:)

Før i dag var man en liten tur hos HegeB og fikk preppet noen hunder! Må skaffe meg nye maskiner kan man si, men nå ser i allefall ikke Kaisa og Selma ut som Sprocket i Fragglene lenger:P Hege er en engle altså!!!
tok nytt bilde av magen i dag som så klart må legges ut!
sånn ser den da altså ut når man har 45 dager igjen!


ser en smule fortapt ut, men er liksom ikke såå lett å sette opp et glis for å gjøre seg til...
















lille MAJA sjeker til mamma men kan brukes som et mål for å enten vise hvor liten hun er eller hvor stor magen er:P hæhæ bare å velge:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar