søndag 13. september 2009

Bryllup, hundetreff og magebilder:D

så var jaddi enda en uke passert og spør meg ikke hva jeg har brukt uka på....
sikkert sove.. for det virker ikke som jeg gjør annet for tiden....
sove og glede seg til bryllup:)

for nå er jammen Ingunn og Teddy gift! Vi hadde en knall koselig dag på fredagen og masse bilder har blitt tatt! smeller ut et av meg og bruden samt det lykkelige paret, fine som de er:)














Ellers har man skrapet hus, malt hus og fyki over plen og diker med gresstrimmer hos mamsen i helgen. Det tok på kan man trygt si, men nå er det i allefall gjort og så er det ikke mer å si om den saken. Selvom man så klart har både en og to meninger om emnet:)
Søndag var det klart for hundetreff på Vispen igjen og vi storkoste oss i sola!:) Totalt var det vel ca 30 hunder og diverse tobeinte der og pølsene smakte som de alltid gjør:) Her kommer noen bilder fra treffet i dag og legg merke til at min lille Maja ikke er veldig mye større en lekebåten til en av barna:)

Therese trimmer kinesere langs stranda og det måtte så klart dokumenteres:D














Så måtte man jo så klart ta et lite magebilde i høstsolen på Vispen og med Jano og Kaisa mellom beina og blimpen til far trygt plassert på ryggen ble magen i uke 33 dokumentert:)
Bekkenet begynner å virkelig plage meg nå og det skal ikke noe til før jeg begynner å kaste opp. bare det å bøye seg er slitsomt for lillemor presser på magesekken så da er det bare om å gjøre å enten legge seg eller finne en spyplass faktisk.. lækkert! men magen er nå fin da synes jeg:D

skal bli spennende å møte henne snart og finne ut hvordan hun egentlig ser ut og bli kjent med henne:D

2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder og skriblerier.
    Er ikke så lenge igjen nå før du får holde lillejenta di i armene Guro. Tro meg, det blir en fantastisk følelse :-)

    Torill

    SvarSlett
  2. Flott bilder Guro! Så ut som dere hadde det knall fint!! ikke lenge igjen til snuppa er her nå =)

    SvarSlett