torsdag 3. september 2009

Velkommen September og forkjølelse

Huet er som betong!!!!! Feber og drit og høres ut som en Grete Kausland når jeg våkner og som en KOLS pasient når jeg hoster.. SNÆSENT!! Not...

Tenk at vi allerede er i september.. Synes tiden går så fort og høsten er nå liksom virkelig her! Snart blir det farger som lyser opp rundt her i gult, rødt og orange og snart er lillemor ute!!
På barn imagen denne uken står det som følgende:

God dag Guro!
I dag er det torsdag 3. september.Du går nå i 32. svangerskapsuke og har 64 dager (9 uker) til termin fredag 6. november 2009.
Din svangerskapsuke: 32
Babyen er nå ca 38,5 cm lang og veier rundt 1400 gram. Det er vektøkningen som er det viktigste for babyen din nå. Lungene er ikke modne ennå, men vil være det om noen få uker.
Vel... lilletrollet her veien 1900 gram så akkurat det stemmer ikke helt da, men 64 dager igjen er nå i allefall riktig:) til termin i allefall:P

Det sparkes og sparkes hele dagen her nå og favoritt liggestilling er absolutt på siden med et hav av puter overalt! For soving er det mye av for tiden! føler meg like slapp og trøtt som jeg gjorde de første tre månedene. Usj og usj.. hvor er energien hen?
Kicket denne uken er ISKALD mozell og kalde druer og eplebiter. ILLE GØDT!!!!

Ellers er det mye å gjøre denne uken som man absolutt ikke får gjort fordi man sitter her med rød nese og kolshoste.. Som å gjøre ferdig badet tileksempel... hundebadet som jeg har ventet sånn på! så jeg slipper å stå hengt over dusjen for å bade hundene og jeg kan ha alle hundeting til bad PÅ badet. Gud så deilig det skal bli:) men men.. enn så lenge er det nå bare ett strøk maling der nede, null badekar og ikke noe Chinese Stæsj som man så klart må ha:) Tormod har skåret ut siluetten av en kines som skal brukes både som dorull holder og dusj knagger osv. hæhæ blir så moro så!

Og så har vi jakten på ingunn da! *lerogler* Ingunn skal gifte seg neste helg og TROR hun vet når jeg har planlagt utdrikningslag og gruer seg noe hinsides har jeg blitt fortalt:P Som om jeg ville gjort noe hun ikke likte!!!!HMFR!!
vi får se da vettu mor!! når det dukker opp noen på døra di *fnis*

Kynnerne kommer oftere nå, men er enda ikke noe press nedover eller i ryggen heldigvis. Synes hun godt kan vente noen uker til med å komme ut, men må gjerne komme før:P bare ikke helgen 31-1 november. Da har Ekko premiere på musikalen sin og som regi ansvarlig vil man jo være der og ikke på føden.
Tormod tok et bilde i går av magen som jeg synes egentlig er ganske fint:)


1 kommentar:

  1. Flott mage! Misunnelig, det er så godt å være høygravid :) For å svare på spm ditt over her så går all energien til den rugekassa med innhold ;) Har vært innom bloggen din før og må stadig vekk smile. Syns jeg hører deg :) Blir artig å følge med fremover nå! Lykke til med innspurten.

    SvarSlett