mandag 7. september 2009

Ny uke og nye muligheter!!!

Har i følge kalenderen 60 dager igjen og detta skal holde hardt på humøret ja!!! FYTTE SPY OG DRITE!!!!

Helgen var knall! lørdag gikk utdrikningslaget til Ingunn og Teddy av stabelen og jeg hadde det fantastisk moro på morran der jeg satt i stua og fylte dem med feil info:P hæhæ Alt i alt ble det en koselig dag og hundene var utslitt etter 7 timer med hundebesøk:) Tusen takk til alle som har stillt opp for å få til denne dagen:) Fredag er det bryllup og så er de jaddi gift også:)
Noen bilder fra dagen må jo ut:








Nesten hele gjengen samlet i hagen hjemme. Legg merke til Selma, labradortispa i bakgrunnen som målbevisst løper i retning bekken og den lille kulpen som tydeligvis er strålende å ta gjørmebad i:P




Bruden og hennes Sønn,
Bayley








Det lykkelige brudepar med den første gaven, 8 doruller:)

skal ikke nevnes hvorfor det trengtes å gis bort:P














Hundene koste seg i hunde gården og det fløy stadig både kjeks og pølsebiter inn der som de kunne lete etter:)



Kaken som jeg overhodet ikke får snudd bildet på her inne..














Jeg og Tonje tok også muligheten til å måle litt mage:) Vi har termin på likt og det lønner seg tydeligvis å passe hundene våre mens vi er i Haugesund for å bli gravide, for den uka ble jammen Tonje smelt på tjukken også:)


















Søndagen var en ren slækkedag, noe som trengtes for magen var sliten etter forrige dagens aktiviteter.

Camilla fra Kennel Poulot kom en tur med noen kinesere, litt puddel og vakreste Enrique, en afghansk mynde, som jeg har elsket siden dag en jeg møtte han. Jeg leter nemlig etter litt lekekamerater til Samson og det funket da på et vis:P De var nemlig alt for opptatt med å snuse og markere over hverandre i hele hundegården så det ble nesten ikke tid til lek.

Men vi fikk i allefall skravlet, Camilla og jeg da, og det var kjempekoselig:)

Da vi kjørte Camilla hjem, fikk jeg også hilse på Lita`s lille nyfødte Lucas, og godt var det, for på bildene jeg har sett av han så han ut som et beist av en unge og jeg holdt på å dø av skrekk!! men bilder lyver og lille Lucas var så liten og søt at nå er vi klare for fødsel igjen!:)
I dag mandag er det stille og rolig dag hjemme med kynnerne fra helvete... så får vi heller se hva annet uka bringer:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar