onsdag 22. april 2009

FOR EN FANTASTISK DAG!!!!

Sånn rent bortsett fra at jeg måtte opp og tisse klokka 5 i dag tidlig og overhodet ikke fikk sove igjen har dette vært en gull dag!:)
Vi har vært på ultralyd i dag og far knipset villt med kameraet sitt så klart:D
Lille kanutt er aktiv så det holder og snudde seg rundt og rundt og turnet inni der mens vi så på han. Var en helt sinnsyk følelse å se den lille sprutten hoppe og sprette inni der:D Snudde seg rundt flere ganger og både sparket og vinket, kastet med hodet og lekte sprellemann:D

Etter UL gikk vi på ekte Fredrikstadvis til Flora og kjøpte soft-is:)
og nå skal vi sette oss på verandaen og kose oss med vannmelon sammen med hundene:D













Her ligger mamma`s lille gull og sparker med beina:)

og flinke er vi til å vinke også!:)




men nå gidder vi bare ikke ligge denne veien lenger så jeg MOOONER alle som leser her inne altså!












Me bendy! tærne opp i ansiktet i det vi snur oss rundt:D



Og her har vi snudd oss:)

Man ser tydelig navlestrengen og den lille svarte rundingen midt på magen er magesekken:)

4 kommentarer:

  1. Nei å nei, for en flink liten turner du har inni magen :) Snart begynner nok knøttet å hoppe tau med navlestrengen og svinge seg i eggstokkene. (Ja jeg vet baby ikke får tak i dem,men jeg kom ikke på noe annet som er moro inni foster...eh...posen.)

    SvarSlett
  2. Jeg sitter her med taarer i oynene! jeg kan bare tenke meg hvordan det maa vaere for dere aa se deres eget barn ligge der inne aa vinke til dere!! :') Fantastisk!! :) gleder meg til det er min tur :D :D

    SvarSlett
  3. weeeeeeeeeeeeeeee.. <3 Se på lille bebisen da! Herregud.. Det er så rart å tenke på at det faktisk dannes en hel bebis inni magen! Jeg gleeeeeeder meg til å titte nedi vogna.. *plystre* ;)

    Klem på dere!
    Anette

    SvarSlett
  4. Kongereke!!!! Knall!! Ligner på tante, iaf på håret.

    SvarSlett