søndag 19. april 2009

ny helg er over!

Hatt litt vondt denne helgen... en del smerter som ikke helt kan plasseres noe som helst sted enn mageregionen... så om jeg er oppblåst, øm eller om livmoren fortsetter å utvide seg vet man jo liksom ikke.
Skal ringe legen imorgen og bestille time både til vanlig legekontroll og ny UL på kirkeparken. Er jo egentlig noen uker siden jeg skulle hatt UL, men med påskeferie og annet styr har jeg rett og slett ikke rotet meg til å bestille time....
Tormod kom fredag lykkelig hjem fra London med gaver og godis:D ME LIKE!!! Vingummi, parfyme og jammen hadde ikke gutten kjøpt Body Butter så magen holder seg myk og fin mens den vokser. Far i huset har så klart helt selv tatt på seg ansvaret med å smøre inn magen hver kveld:)
Er så koselig atte! Jeg halvsover og han pusler og småsnakker med magen. hæhæ Flue på veggen hos oss noen ganger og folk hadde ikke trengt et hundeforum for å ha noe å snakke om:P

Ellers er det vel lite nytt å fortelle rundt oss..... Annet enn tusen takk for koselige kommentarer under forrige innlegg:D Varmet godt det!
Denne uken blir det litt jobbings på meg og en del kultur:D Skal skrive ferdig regi på musikal i kveld og ha øvelse til barneforestilling imorgen:) Onsdag er det premiere på West Side Story og øvelse til musikalen på tirsdag. Litt jobbing innimellom og vips er det helg igjen:) Da er det litt jobbing og utstilling på Stange. Første utstillingen i år faktisk! Har ikke prioritert utstillinger de siste månedene forståelig nok. Først med hormonkurer (og jeg tror de fleste i hundemiljøet bør være takknemlige for at vara raserep ikke var til stede i hønseflokken på utstilling den perioden.....) og så har jeg tatt det helt med ro etter jeg ble gravid. Tenk så egoistisk man kan finne på å være... skrekkelig vettu... BLÆH!!!!!

Våren har kommet til Dalene og kaninen Mina har nå flyttet ut på dagtid;D
Verandaen har blitt spylet i dag og hundegården begynner å tørke:) Hjelper å ikke ha hundene der på morgenen så slipper man så mye klin inne også. Dessuten er hundene mye mer fornøyde med å løpe løse rundt på jordet:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar