torsdag 30. april 2009

Så er vi i uke 14 og halvveis inn i 4 mpned

God morgen Guro!
I dag er det torsdag 30. april.Du går nå i 14. svangerskapsuke og har 190 dager (27 uker) til termin fredag 6. november 2009.
Din svangerskapsuke: 14
Fosteret er nå ca 11 centimeter langt og veier 60 gram. Hele skjelettet er dannet, men mye av det er fortsatt brusk. Det blir til ben sakte men sikkert, en prosess som foregår frem til etter fødselen.

Er så morsomt å gå inn på barn i magen .com hver torsdag og lese oppdateringene på hvordan babyen har det:D
Merker magen begynner å komme skikkelig frem nedi der nå ja. Fantastisk moro å ligge på ryggen og kjenne den lille kulen boble der nede:D Innimellom kjenner jeg en liten leamus inni magen og jeg gleder meg til det kan kjennes på utsiden også! For stakkars Tormod skjønner jo ikke hva jeg snakker om hele tiden.. innimellom skulle jeg ønske han var gravid for en dag så han også kunne skjønne hvilken sinnsyk følelse dette er:D

Formen er fortsatt bra, men har blitt en smule stiv i korsryggen og øm i den ene siden.. og jeg frykter bekkenløsning.......skal ringe legen i dag og bestille time. SÅ får vi se hva han sier!
har ikke tid til det her jeg! skal jo på en haug utstillinger i sommer og den bekkentingen skal bare holde seg på plass til da ja!

Ellers sender jeg masse tanker og støtteklemmer til Ingunn som nå er i gang med siste runde av kampen mot kreften! Hver dag kjører hun inn til Oslo for strålebehandling og jeg synes hun er så utrolig tøff!!
Med Teddy som uvurderlig støtte ved hennes side har hun hele denne veien hatt hodet høyt og humoren har sittet løst!!
Du er ei knall tøff dame Ingunn og dette klarer du!!!!!!!!
Les mer om Ingunn sin ferd her:
www.husetvedskogen.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Trur nesten vi må komme en dag å titte på din fine lille kul....

    SvarSlett