tirsdag 5. mai 2009

3,75 måneder på vei og sykemeldt.....

Tonje minnet meg på at med min regning kom jeg til å gå gravid i 10 måneder og ikke 9 som alle andre. hæhæ JÆJÆJÆ!
så jeg hørte med legen idag for å regne nøyaktig ut hvor langt jeg var på vei og han sa det var 28 dager i en svangerskapsmåned.
enkelt regnestykke vil da bli som følger:
15 uker på vei X 7 dager i en uke= 105 dager : 28 = 3,75 måneder på vei:D
SÅ DET SÅ!!! hehehe

Var som sagt hos legen idag. Skulle vært på jobb, men våknet og var så sinnsykt svimmel.. akkurat som jeg har vært hele helgen...
så ble hjemme og bestillte time. Blodtrykket var helt fint så blodprøver ble tatt og jeg skal tilbake neste uke. Er nok jernmangel eller noe vil jeg tro.
Fikk i tillegg den hyggelige meldingen om at vondten jeg har hatt i korsryggen og i venstre låret er bekkenløsning.. YAY!!! Ikke!!!
Fått henvisning til Fysioterapeut og skal ringe den kommunale jordmoren på torsdag for å sette i gang tiltak i forhold til bekkenløsning og jobben min, slik at jeg kan fortsette å jobbe:D Blir ikke kvitt meg så lett serru!:P

Sommeren er i anmars og kaninen er flyttet ut, kløveren gror på jordet og vi koser oss med lange turer i skogen med hundene! Nå er jeg mer opptatt enn noen sinne av å holde meg i aktivitet pga den dumme bekkenløsningen.. har over 20 utstillinger å reise på i år så jeg har ikke tid til å sitte med noe tullete bekkenløsning...

Ellers er jeg glad for å lese at folk skjønner at ord som blir skrevet selv i en liten blogg kan såre og dermed ber om unnskyldning.
Vi kan jo bare håpe at dette er den nye trenden slik at hundemiljøet kanskje kan bli bedre? Er jo lov å håpe egentlig....

2 kommentarer:

  1. ja men da hadde jeg rett jeg og.. man går gravid 40 uker og 2 dager. 40 x 7 :28 er lik 10 mnd. Så du vil faktisk gå gravid 10mnd.
    :D

    Tror jeg holder meg til den vanlige regningen med 40uker jeg... som er sånn ca. 9mnd ;D

    SvarSlett
  2. Bekkenløsning = ikke moro. :-( Been there done that. Får håpe du får en light-variant. :-)

    Fremdeles ingen planer for september håper jeg??

    SvarSlett