onsdag 13. mai 2009

4 måneder på vei og snart er det 17.mai!:)

På barnimagen.com står det følgende:

Babyen er 14 centimeter lang og veier 105 gram. Ultralyd screening, som er helt frivillig, foretas mellom uke 16 og 18. Det er på dette utviklingstrinnet at fostrene er likest i utviklingen, og det er derfor lettere å sette en riktig termin ved hjelp av ultralyd.
Hæhæ, jeg kan fortelle dem på klokkeslettet når ungen ble unnfanget og på klokkeslettet når jeg ble teknisk gravid:P men skal bli moro å finne ut om det blir gutt eller jente da! Gud bedre vi er så spente her alle tre at vi holder på å krepere!! Ultralyd-dagen hvor det hele blir avslørt er 5. juni! Bare tre uker til!!:)


Guttenavnet er klart, men vi får overhodet ikke bestemt oss for jentenavn:P Jeg har bestemt guttenavnet og Tormod skulle finne jentenavn, men det var ikke det letteste altså! Synes guttenavnet vi har valgt er så fint også:P så GUTT GUTT GUTT GUTT GUTT!!!!
Noen som vil vedde hva det blir??


Ellers er det ikke så mye som skjer her i gården. Er sykemeldt enda og skal til legen imorgen. Får høre hva han sier ang jobb og bekkenløsningen. Begynte å spise jern så det hjalp på svimmelheten så hadde nok bare lavt jerninnhold i kroppen.. Men det bekkenet altså..... *spy*
Var på utstilling i Kr. Sand i helgen og trodde det å sitte i bil skulle gå fint....
Jeg trodde jeg skulle dø når vi endelig kom hjem... og jeg som hadde planlagt så mange utstillinger i år.... jaja... skal nå se om ikke det blir en løsning på dem ja:D Nok av handlere som vil hjelpe til vil jeg tro:P


En kjempekoselig overraskelse kom kjørende her om dagen da jeg lå å solte meg! Jeg hadde sovnet i sola og skvatt til når jeg hørte det tutet i en bil som var på vei inn på gårdsplassen her. T-skjorta kom på i en fart ja og i bilen satt Ingunn og Teddy!! Det hele endte opp med en deilig dag ute i sola med hunder, eplekake, eplejuice og ny tittel som forlover:D JUHU!!!!
Utrolig morsomt å bli spurt og jeg lover jeg ikke skal finne på noe tull...... HÆHÆHÆHÆHÆ
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. jeg vet ikke om to som er så fantastisk nydelige sammen som de to der:P Det skal være meg en sann glede å undertegne papirene som gjør at de ikke lenger skal leve i hor!:P


Søndag er det 17 mai og vi er klare for tårer under ja, vi elsker og under generell all type korpsmusikk! Vet ikke enda om jeg skal jobbe eller stå med krykke (som jeg de siste dagene virkelig har begynt
å ønske meg!) ved sykehuset slik familien har gjort i alle år. Uansett så blir det full stemning og en bunad som forhåpentligvis ikke sitter som et pølseskinn over vomma:P



2 kommentarer:

  1. Jeg vil også begynne å henge i barnimagen.com sånn som deg.. der er jo ungen mye større enn på mi side... :D Høres MYYYYE bedre ut.
    Gull gull!! Du skal få lov til å få en gutt altså... for jeg har magefølelse på jente. Så kanskje du har rett? Også får vi fremtidens cc-handler-kjærstepar. *fnis*

    Og massevis av gratulere som forlover. Vil du ha ideer til spillopper ta kontakt :D.

    SvarSlett
  2. Uttrykket "leve i hor" har blitt en slager her i huset takket være deg! :-)

    Takk for at du stiller opp som forlover, det setter vi veldig pris på! Og Tonje - du skal fratas mobilen!! :-S

    SvarSlett