torsdag 14. mai 2009

Lege, blomster og min egen lille blue metallic!


Så var det legedags og jeg ilte ned til svensken i dag tidlig:)
Fikk konstatert UVI av alle ting og har begynt på en liten pillekur for det i noen dager nå. Fysj og fy med UVI!!!!

Ellers var alt fint.. mulig de ikke helt klarer å ta Blodtrykk der for forrige uke hadde jeg 130/90 som er normalt og i dag var det plutselig på 110/68.... Trukke det jeg.. men på den annen side.. så har det legekontoret kommet opp med mystiske blodtrykk før....


Er i allefall aktivt sykemeldt frem til 15 juni i første omgang og så får vi ta det derifra:) Har nå også fått meg min egen blue metallic krykke! Herved kalt Metallic Blue! Skal klinge meg trygt til den når man ser på 17. mai toget ja.... ingen tvil om det. Men ellers håper jeg at vi skal få være minst mulig sammen. Er bare kjekt å ha når jeg vet det blir mye ståing, som når man ser på 17 mai toget.

Etter legen dro jeg så klart innom jobben og så var det turen hjem.
Blir så hinsides rastløs og finner stadig ting man kan finne på som ikke gjør vondt for bekkenet.
Å henge over en handlevogn på Plantasjen gjør ikke vondt:)






Å plante i potter sittende er heller ikke vondt, så nå er vi klare for sommeren på verandaen skal jeg si deg:)
Ampelen henger fint i taket og i bakgrunnen ser man den deilige kløverenga vår:D










De to pottene bak skal i melkespannene som står ved inngangsdøra og den grønne pøsen skal stå på verandabordet:D
Blomsterkassene mine:D










Henge saken som henger på hver side av verandaveggen:D

I kveld er det øvelse med jentene i True Blue og så heier vi jo så klart på Fele dooden Rybak i kveld!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar