søndag 31. mai 2009

PINSE OG KNALL SOL!!

Denne helgen ble overhodet ikke som vi planla, men den har vært knall flott allikevel:D
Alle planer ble avlyst av diverse grunner så han far og jeg har kost oss alene i skogen med hunder, kaniner og strålende sol!
Vi har bare slappet av og virkelig nytt varmen! Kan det bli bedre da?!

Mens han far puslet med sine prosjekter har jeg klippet ned angorakaninen så hun er klar for sommeren og jobbet med brunfargen:)
Sovnet i sola så klart så nå jeg to knall røde rumpeboller, men Tormod mente det bare var sjarmerende. Så da får det vel gå for denne gang:)

Tormod tok et bilde av meg i dag etter noen timer med bruning!

Så her kommer nytt magebilde!
Merker forskjell fra dag til dag nå og aktiviteten i magen vil ingen ende ta. En stykk overaktiv krabat inni her i allefall!!

Nydelige Kristin har strikket ferdig dåpskjolen og jeg gleder meg skakk til å se det ferdige resultatet! Jeg er verdens heldigste som har så flotte valpekjøpere og venner! Tuuusen takk Kristin!
Selv har jeg fullstendig gitt opp strikking og tar det igjen med handling på kortet!:P hæhæ like greit!

Har enn så lenge kun kjøpt en sparkebukse, hettegenser og to luer. En rosa og en blå. Så får vi se på UL på fredag hvilken lue lilletrollet skal få til dokka si! Jeg håper så inderlig det er et lite snev av eksibisjonisme i denne ungen så han/hun ikke kniper beina igjen mens det er UL:)
For jeg er så spent at jeg holder på å daue!!!
Imorgen er det ventet mer sol og jeg satser på å la rompebollene få hvile litt og heller brune magen!
Det er fordelen med å bo alene ute i skogen! Det er bare elgen og bikkjene som blir belemret med at jeg kler av meg:P

2 kommentarer:

  1. ååååh, så vakker magen er nå jenta mi! og du er nydelig du også, du har den berømte "gløden" rundt deg. .)

    SvarSlett
  2. Hei! Måtte jo inn og se i bloggen din i dag :). Veldig mye koselig lesning :). Måtte jo ha noe kos å fokusere på i dag ;). Prøver å ikke tenke for mye på det negative. Se framover og sånne ting :). Du er jo i den beste tiden nå, kos deg! Kanskje vi snakkes på spesialen?? Klem fra Vibeke, Bella og fam.

    SvarSlett