onsdag 20. mai 2009

4.5 måneder og magen kom svopp!

Bunaden passet fint noen dager før 17 mai..... så prøvde jeg den på den 16...

NOE HAR SKJEDD JA!! heheh

Tormod bare kikka på meg og lurte på hva i all verden jeg hadde spist på natta. Men jeg hadde jo ikke spist noe! Fantastisk morsomt!!
Har kjent bobling og aktivitet i magen siste uka! Ler meg skvatt ihjel! Er som å ha ei leamus inni magen som løper frem og tilbake.

Har grepet tak i Tormod og trykka handa hans ned i magen hver gang, men han har ikke kjent noe. Før i dag:D Skal si det var et stort glis hos gutten når han kjente liv inni der! Moro at han endelig kan begynne å ta del i dette lille mirakelet! Jeg simpelthen ELSKER å gå gravid!!! Gud bedre meg! Kunne jeg velge så hadde jeg vært konstant gravid i mange år! Er jo halvveis allerede og bare tanken på at jeg snart er ferdig er jo kjempetrist! Klart man gleder seg til ungen kommer ut, men er noe spesiellt med å være gravid altså:)


Har etter mye mas fra enkelte trøndere i dag tatt et bilde. Usminka og jævlig og til info så har jeg faktisk øyenbryn! Det ser bare ikke sånn ut når man ikke har farget dem opp og de har blitt solbleket siste ukene. Men men... om man fokuserer på magen og ikke meg så skal man se det blir bedre ja:D


1 kommentar:

  1. Wiiiii!!! Synes ikke det er lenge siden jeg sjøl merket et flagrende liv der inne iblandt alt spekket. Så moro!

    SvarSlett