mandag 1. juni 2009

2.pinsedag og "ferien" er over!

Så er det mandag 1.juni og sommeren 2009 er liksom i gang!Det har vært en fantastisk helg og det var godt å få hjem lilletrollet igjen!!
Strålende blid etter hyttetur og så møkkete at jeg er sikker på at det var helt brunt vann som rant av den lille kroppen i dusjen før leggetid!

Idag har vi snekret kaninbur til de to fosterkaninene våre! De har bodd i den ene delen av det som nå er uteburet, men det var ikke annet enn en kasse. Og slik kan man jo ikke ha det! Så når vi nå var ferdige har de fått eget soverom, stor stue og inngjerdet løpeplass akkurat som angoraen vår Mina. Er ikke helt ferdig med det, for jeg skal beise det mørkt og legge gress på taket slik jeg skal med det andre uteburet, men de har nå enn så lenge større boltreplass!




Se så lykkelige de er alle tre, der de nyter sommerdagen i døråpningen:)

Etter snekring og svetting så dro vi for å hente lille Gabana og to marsvin. Gabana er så klart en kines og eier Hege trengte pass da familien skulle på ferie!
På vei hjem synes jeg det var en knall idè å bade!!!
Så da gjorde vi det:) Både Gabana, Tormod og meg!






Jeg koser meg glugg i filler i Tunevannet:D

1 kommentar:

  1. Å så bra kaninene har det da :D. Men pass på, mine var noen jævlær til å grave seg under innhegningen og leke sista med meg på tunet. Dog hadde jeg en katte som fanga de for meg... haha...

    Kanke fatte at du faktisk har bada.... æææææ

    SvarSlett