fredag 5. juni 2009

BAMBABAAAA *trommevirvel*


Ja no lyt dykk vorte nyskjerrig ja!


Tror dere jammen ikke jeg har verdens vakreste lille jente i magen!!!:)

Og det er helt surrealistisk! For nå skal vi ikke ha en baby. Nå er det helt konkret en jente! Som piken i mai og i ekte supermus stil lå hun der og viste seg frem så jordmor overhodet ikke var i tvil. Eller som hun sa.. det kan være en dårlig utstyrt sønn.. hhæ men da kan vi like godt kalle det jente uansett!


Dagen i dag har vært kjempekoselig! Etter UL på SØF var vi innom føden og hilste på Ellen Marie og den "lille" jenta hennes! Steikje så mystisk å tenke på at om noen måneder så er jeg der også... hæhæ MORO!
Så dro vi innom Mamma på jobben for å fortelle henne nyheten! Tormod hadde pakka inn et rosa garnnøste og lagt i en gavepose som hun fikk pakke opp. Og den vordende mormor tok jo helt av og begynte å ramse opp alt hun hadde av søte og yndige saker på loftet etter meg og søs.... JEG VIL BARE GI BESKJED MED DET SAMME AT VI HAR UTSTEDT ROSAFORBUD!!!!! jeg får angst og beven av søte, yndige ting... Blæh!
Så var det en koselig formiddag hos Jeanette hvor vi skravlet og holdt på som før:D Koselig!!!

I helgen har datter nummer to kommet på besøk og jentene skal kose seg sammen!:) Blir stille og rolig helg med venner og barn!

Bare kanina slutter å stikke av så blir det fint:) hun møtte oss nemlig i oppkjørselen når vi kom hjem! Strålende fornøyd med å ha løpt fritt og lekt med kattene i hele dag:)


4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med en liten jente i magen!Så utrolig artig! Gleder meg til å høre hva snuppa skal hete ;o)

    Masse masse lykke til videre i svangerskapet!

    Klem fra Linn-Therese!

    SvarSlett
  2. Så koselig a Guro:)Er så glad på dine vegne..stor klem fra Turid

    SvarSlett
  3. Et stort lite mirakel......
    Gleder meg på dine vegne

    SvarSlett
  4. Yuhuuu så moro! Nå blir det barbiedukker og rosa prinsesser over alt! Gleder meg!

    SvarSlett