onsdag 10. juni 2009

HORMONELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fytti helvete så sur jeg er for tiden!!!!
Magen gjør vondt og jeg synes hele verden skal stå på pinne for meg......

lille troll er aktiv hele tiden og mener så klart på at jeg skal ligge flatt hele tiden slik at hun får utfoldet seg som best mulig.
SKJER IKKE SNUPP!!

Det diskuteres navn i hytt og pine og vi blir overhodet ikke enige:P hæhæ
jeg synes Oline er fint jeg da.. så lurer på om jeg skal begynne å kalle henne for det i håp om at Tormod blir vant til det:P har jo funka på hundene mener jeg:P

Ellers skjer det ikke så mye nytt akkurat...
Tonje har vært på Ul og etter mye om og men så hermer hun jaddi denne gangen også! ikke nok med at hun skal ha baby samtidig, men hun får jammen en jente hun også! GRATTIS SÅ MASSE!!! så får vi se om vi klarer å grine oss til jentenavn nå da.. hhæhæ eller om vi bare må gi opp!

Helgen er klar og vi er pakket ferdig med utstyr til rasespesial! Lykke til og måtte den beste hunden vinne!:)

1 kommentar: