tirsdag 16. juni 2009

Så var det ny uke IGJEN!

Og denne uka blir en smule ensom....
Tormod skal til Elverum på filmjobb og blir borte hele uka:( Savner han alt jeg..... håper uka går fort og skal gjøre det jeg kan for å underholde meg og lilletroll for da går tiden fortere:D

Var hos legen i går og alt var bare fint:)
Blodtrykk var som det skulle, vekten hadde stått stille så den gode nyheten er jo da at jeg går ned i vekt samtidig som magen vokser:D hæhæ
Fantastisk moro å bli tynnere mens man blir feitere! Skal lite til for å glede meg for tiden!
Fikk høre hjertelyden for første gang også! Hørtes ut som et lite godstog inni magen:)

Vi sliter fortsatt med navn og fant vel ut igår at vi ikke kom til å bli enige før hun var ute.. er helt fantasiløs for tiden.. klarer ikke engang å finne noe navn til den stakkars valpen som springer rundt her... hm... kanutt og bebis er foreløbig navnene hun må ropes inn til... Enda godt hun er blid og fornøyd og kommer uansett. hæhæ for jeg hadde vel løpt andre veien om noen skrek kanutt etter meg!

Helgen gikk unna med rasespesial og alt det medfører. Er veldig fornøyd med innsatsen til alle tre jeg stillte så dagen var vellykket for meg utstillingsmessig! Selma hadde det moro og halen høyt, Herman showet som vanlig og elsker dette og Helga hadde en fin debut i ringen. Hun synes det var moro og vi tok det hele som trening:)
Søndag hadde True Blue debuten sin på Pub`en på hjørnet på søndag. Det gikk tålig greit og var kjekt med litt scene erfaring sammen. Skal se om ikke vi må prøve å få det til flere ganger. Selvom det ikke er spes lenge til Risør nå! Vi reiser ned til festivalen om 4 uker og har workshop først i uka og så entrer vi Scenen på fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar