torsdag 25. juni 2009

HETESLAG!

Herre jesus kristiansen så varmt det er da?!!!!
Og så klart får jeg ikke rotet meg til å reise ut å bade! Skulle jeg kanskje gjort så hadde jeg ikke følt at huet koker over!

Denne uka har vært basert på snu døgnet teorien... Både på meg og lillemor.. YAY! ikke.... Vi sover og vi sover og vi sover... den senga er bare absolutt så alt for god altså....
Feriepenger og skattepenger er endelig på konto så det ser ut til at jeg faktisk kan nyte alderdommen med hele stua pusset opp! JUHU!

Ferien skal nytes på hytta i små og store porsjoner over sommeren og ellers skal vi nyte dagene her inne i skogen! Livet smiler altså!

Fikk akutt behov for spekeskinke her om dagen og hele familien dro avgårde til CoopOBS for å handle inn. Hjalp Tormod bære varene ut i bilen og fikk et akutt behov for å bli tatt bilde av! GI MEG SETNINGEN JEG ER UTE ETTER FOLKENS! JEG VET DERE HAR SETT FILMEN!:

Høhø, Tormod synes jeg er like teit hver gang jeg gjør det der, men minner er minner!!






Beitet på jordet har vokst seg stort og fint og mesteparten av det har naboen fått til fôr til kuene. Restene som står igjen skal gå til våre høyetere og jeg leter etter tohjuls traktor med slåmaskin. Så skal nemlig ho mor sette opp en hesjastaur og mekke sitt eget høy!!!! LITE MORO!!! så får vi se hvor langt bekkenet holder og Tormod må gjøre alt selv..:S er ikke noe moro når kroppen stopper pågangsmotet altså! bare drit over hele fjøla akkurat det der...

Magen vokser og lillemor er i aktivitet nesten hele dagen. kjenner liv konstant og når jeg legger meg dukker hun opp til "overflaten" for å hilse!:)

Igår kjente Tormod det sparket litt igjen også:) hun er en smule gnien på å sparke når Pappa skal kjenne men ellers er hun da aktiv nok.....
Bør vel snart finne en dag og bestille 3D Ultralyd så vi får se hvordan lille krapylet ser ut:) SKAL BLI SUPERMORO!
Ellers et par små interne:
Ingunn/Teddy: VIVA MEXICO
Tonje: hurra for Lisleby
Kos dere i sommervarmen folkens!!
1.juli synger True Blue på Glenghuset i Sarpsborg! Bare sånn til Info:P

3 kommentarer:

  1. I carried a watermelon.... Icarried a watermelon!!??

    SvarSlett
  2. Knocked Up?

    Olè olè olè! :-D

    SvarSlett
  3. Men Ingunn da.... har du ikke sette klassikeren????? I carried a watermelon!!

    SvarSlett