tirsdag 30. juni 2009

Heteslag II !!!!!!!!

Gud Bedre MEG!!!!
Erre mulig å ha det så varmt da??? 32 grader i skyggen på dagen og 39 grader i sola....
JEG DØR!!!
I helgen malte vi huset til mamsen.. En nydelig aktivitet i denne varmen må jeg jo si, men jobben har blitt utsatt i noen år kan man trygt nevne og det var på tide.. Så vi malte og slet og jeg utsatte også Onsingene for kroppen min i bikini, velogmerke trygt gjemt bak hekken til mamsen, så jeg har da blitt brun på flesket i det minste!

Magen vokser jevnt og trutt og jeg er nå i uke 22! Kjenner lillemor sparke nesten hele dagen og nå har hun tilogmed sparket både til sin far ved flere anledninger og til mormor i helga! Er en smule slitsomt til tider, med en kjempe leamus i magen, men godt å vite det er liv i henne inni der:)
I barnimagen.com står det følgende på uke 22 som på torsdag blir uke 23:

I dag er det tirsdag 30. juni.Du går nå i 22. svangerskapsuke og har 130 dager (19 uker) til termin fredag 6. november 2009.
Din svangerskapsuke: 22
Babyen veier nå ca 400 gram og er 25 cm lang. Den har begynt å få hår på hodet, øyebryn og øyevipper. Man tror at Lanugo hårene som dekker kroppen er med på å holde fettlaget på plass frem til noen uker før fødselen.
hun begynner å bli stor ja!!Og i tillegg er man nå over halvveis og nedtellingen kan begynne! Savner allerede å ha henne i magen min jeg. Tror det skal føles tomt når hun er ute... Nyter hver eneste dag med henne for jeg vet jo ikke om jeg noen gang får oppleve dette igjen! Ganske selvisk tanke egentlig.... med tanke på at det finnes de som ikke får oppleve det i hele tatt. Tar meg liksom i det og prøver å se velsignelsen i det hele ved at vi ble gravide i hele tatt! Man blir fort utakknemlig og tar ting som en selvfølge egentlig....
Ellers synes jeg tiden til nå har gått skrekkelig fort!!! Denne sommeren kommer jo til å fly avgårde!

Denne uken er Tormod borte igjen på tur til Åndalsnes av alle plasser og jeg og lilletroll skal kose oss hjemme! I morgen går turen til Ikea med Tonje så vi får handlet inn det som trengs til resten av stua når den blir ferdig opppusset i løpet av noen uker! skal bli så fint så fint:D

Onsdag har jeg og de andre jentene i True Blue konsert på Glenghuset i sarpsborg så idag har vi øvd i hele 6 timer.. puh! en smule slitsomt i varmen, men moro lell!!
Før Tormod dro i dag tok han noen bilder av magen og tenkte det var på tide med noen oppdateringer på magefronten!:)
Kunne så klart ikke være seriøs på alle, men dere burde kjenne meg nok til å tilgi meg det nå:P





2 kommentarer:

  1. ha ha ha.. Jeg døøøør! *fnis*

    Likte uten tvil det siste bilde aller aller best....

    Fiiiine magen! <3

    Anette

    SvarSlett
  2. Syns du så veldig flott ut på alle bildene haha! Men gud for en flott mage du har fått!! Glad jeg ikke er gravid i denne varmen hihi.

    klem fra Linn-Therese!

    SvarSlett