torsdag 5. mars 2009

1.legekontroll

Etter halvannen times venting var det endelig min tur:)
I døra stod en lykkelig svenske med åpne armer og ropte ut:
En gledens nyhet har kommet meg for øret!!! og så fikk jeg en kjempeklem:)

Jeg har seriøst verdens kuleste lege!! Eller hva sier du Turid?:P
Han mente termin skulle settes til 8 november, men det er jo bare to dager etter min regning så spiller liksom ikke så stor rolle:D
Han sendte avgårde en henvisning til SØF for ultralyd som jeg håper blir om et par ukers tid:)
spennende å se om det er en eller to:)
Spiser folat og omega 3 og SLITER noe jævlig med å slutte å røyke:S
4 i dag... ikke bra i hele tatt!!
begynner å jobbe igjen imorgen så da får vi håpe det blir lettere når dagene fylles med andre ting enn behovet for sigg....

Masse lykke til til engelskdamene!!! Crufts er BIG og jeg håper dere blir fornøyde med resultatet:D:D

Ble jaddi ferdig utdannet i går også så nå skal jeg kose meg masse med graviditet og så smått planlegge videre utdanning på Ås som Dyreassistert Terapeut:) Livet er digg dere!!!

Sender også masse klemmer til ingunn og teddy disse dagene!!!!
Tenker på dere!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar