mandag 16. mars 2009

Mandag og UL imorgen

Ringte Kirkeparken Spesialistsenter når jeg endelig fikk krøket meg ut av senga... småverk i magen og småkvalm er ikke hæppi combo ass....
Har allikevel ikke hatt den samme smerten som jeg hadde lørdag... gud bedre da trodde jeg at jeg kom til å miste rubbel og bit inni der.....
De gav meg i allefall time i morgen 11.15 så da får vi se om det er en eller to eller noe som helst inni der og om alt er bra:D
Gleder meg litt nå ja:)

OM noen bare kunne sagt at denne smerten var helt normal så hadde det jo ikke vært noen sak.. .men man blir jo så forbanna redd av dette her.....

Så enn så lenge er det ikke så mye annet å skrive enn imorgo imorgo men ikkje i dag, i dag nei i dag veit eg ikkje det slag.....

Gleder meg til påskeferien nå altså! Den er deilig nærme og jeg merker at Gummen ikke har fått seg hallingfjell lukt på lenge!!!! En hel uke med hele familien og noen hunder skal kose seg i fjella:)
Noen av de små nakne blir igjen i fylket, plassert hos tanter:) Dette av den enkle grunn av at de HATER snø!!! og hunder som ligger sammenkrøllet og rister i en uke er ikke spes hyggelig å se på. Alle de andre leker ute i snøen, men den selv oppdrettede tøsa og hennes mor skal altså på ferie hos tante:D Og det har de ikke vondt av i hele tatt:D

Med mindre det nå dukker opp ett eller annet sted på en blogg eller gjestebok eller forum innlegg om hvor GRUUUUUSOM jeg er da....
Yeah yeah... har dere ikke noe annet å snakke om så hver så god:)

Moro at flere og flere av dere sender melding, ringer eller legger igjen kommentar her om hva dere tror det blir:)
knall moro å se at så mange er glade på våre vegne og vil være en del av spenningen:) Vi er så takknemlige for deres interesse at vi har ikke ord!!! Tusen takk:D

Hvem ---------------- antall -------------- Gutt eller Jente

Tormod ---1----- Gutt
Guro-- ----2----- 2 gutter (men har en stygg følelse av en jente for tiden..)

Lilletrollet----2---- 1 Christian og en Josefine( av alle navn i verden)

Kristin---- 2 -----1 gutt + 1 Jente
Tonje----- 1------ Jente
Mamma`n min----- 1------ gutt
Ronja------ 1-------- gutt
Teddy---- ??------- noe gøy
May Benthe----- 2-------- en jente og ett mysterium:)
Jeanette---- 1------ gutt (eller 4 jenter MUHAHAHA)
Linn- Therese--- 2---- 1 gutt og 1 jente
Lise----2------ 2 gutter
Ingunn----- 2------ 2 jenter
Anne Kari-----1-----------gutt
Hege B--------2 ---------- vet ikke hva enda
Wencke Tingeling----- 2------- 2 jenter
Gry---- 2---------- 2 gutter
Camilla ----- 2------- en av hver
Sylvia-------2------- en av hver
Eileèn-------2--------- små babiser vel
Torbjørn-------2------en av hver

MINNER OM AT AVGJØRELSEN PÅ EN ELLER TO FALLER I MORGEN ALTSÅ:p SÅ OM NOEN VIL ENDRE MENING FÅR DE GJØRE DET FORT:p

1 kommentar:

  1. Lykke lykke lykke til i morgen!!
    Jeg krysser fingre og taer!!
    Klem wenche!!

    SvarSlett