søndag 8. mars 2009

Ny helg er over og jeg er midtveis i uke 6

Har vært en deilig og avslappende helg:)
Bare kost meg hjemme i stua med treningsbukse og familien min rundt meg:)
Hatt et lite troll med feber så har ikke vært store utskeielsene man kunne gjøre heller, men deilig med NULL planer:D

Har begynt å jobbe igjen og var deilig å komme seg litt ut av huset på fredagen:) Har verdens beste kollegaer som gjør at jobbedagene fyker unna:D

Er nå 5+5 og er snart "ferdig" med uke 6 av svangerskapet:)
Litt kvalm når jeg lukter ting.. (som når Tormod ruser ATV`n foran trynet på meg... inn å rope i den hvite telefonen da ja!) og litt ømme pupper, men ellers bare fint:)

Babyen(e) har nå ferdig utviklet hjerte som slår:)
TENK DET!!! Hjerteslag i magen min:D Helt sinnsykt å tenke på!!

Blitt ille flink og ikke røyka på leeeeenge:D *klappe seg på skulderen*

Men sånn ellers er det ikke noe moro å være gravid altså.... ikke spekemat, ikke røykalaks, ikke Blodig biff og ikke ridning............ hmfr....
litt for sent å angre nå er det ikke???? JÆJÆ:) skylde meg sjæl:P
Skal ikke klage jeg altså!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar