fredag 13. mars 2009

Den vordende fars lille andestamme

Når mennesker finner ut at man skal bli foreldre, er det mange tanker som går igjennom hodene på dem....
Fotball interesserte fedre går i butikken og kjøper små adidas-sko, fiskeinteresserte fedre går i butikken og kjøper en liten fiskestang, bønder går på Felleskjøpet og kjøper en John Deer trå-traktor, andre sportsinteresserte kjøper support bodyer, smokker osv...

Datainteresserte Fedre går på E-bay............................................ PÅ E-BAY!!!
JAda! det gjorde min! for han bare måtte kjøpe noe!
og hva ble det? joda, en pose med 30 gule badeender........ BADEENDER!!!

Og i dag kom de i posten så da måtte man jo legge ut bilde da!
Her har du altså den første gaven til vår egenfødte sønn/datter:





Jada.... dette ser lovende ut gitt....

De er søte altså! Bevare meg vel... er liksom bare ikke helt det jeg hadde forventet meg...







Ellers er formen helt på trynet idag... Skal egentlig på kveldsvakt, men det kan man bare glemme!!!Er så kvalm at jeg knapt orker å snu på hodet...
da tenker man sikkert at da orker hun vel ikke å sitte å oppdatere en blogg heller og det er helt riktig.....

2 kommentarer:

  1. ... og når dere ikke har badekar heller liksom.... *plystre*

    SvarSlett
  2. Snakker vi tvillinger?? mere HCG mere kvalme :) to jenter.. hmmm enda mere kvalme har jeg hoert :)
    Gleder meg til aa se hva det blir, tipper tvillinger forresten. to gode jenter :)

    Tingeling tipper ogsaa tvillinger, en gutt og en jente :)

    SvarSlett