lørdag 21. mars 2009

Ny helg og halvveis inn i uke 8

Så er man altså i sin 8. svangerskapsuke:D På onsdag har jeg altså 8 fullgåtte uker bak meg og man nærmer seg den magiske 12 ukers grensen med stormskritt:)
skal puste mer lettet ut da skal jeg være ærlig:) man holder jo pusten hver gang man er på do og skal tørke seg.... men enn så lenge har det nå gått bra:)

VI holder en knapp her i huset på gutt (OVERRASKELSE VEL:P ) og har allerede begynt å kalle spira ved navn:P hæhæ
og vi har gått over hva som trengs å kjøpes inn.
heldigvis er ikke det så mye da vi har mye store ting fra lilletrollet kom i hus:D
blir nok sikkert en del ting ekstra som man ikke har tenkt på men deilig å slippe utgift til ny vogn i allefall:) de er jo møkk dyre!!

Denne helga har jeg og han far barnefri... og det er så tomt så tomt her:(
Savner lilletrollet mitt ja!!!!
Men skal sove lenge og få gjort en del ting unna så da hjelper det jo litt på:)
Han far er nå på fyllinga og jeg skal til å vaske soverommet:D Så der blir der rent og pent til helga:D

God helg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar