søndag 1. mars 2009

enda en helg er over og spirene sitter fortsatt!!

Eller... vi vet jo ikke om det er en eller to da:)
Det får bli neste spenningsmoment:)

helgen har vært kjempekoselig!
Mamma kom på lørdagen og var sammen med meg og lilletroll på Karneval på Båthuset, søndagen var det barnebursdag så mamsen og jeg kjørte litt rundt mens vi ventet på å hente barn.

Magen er litt små øm, men DET DRITER JEG I!!! hæhæhæ for jeg er GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!! Gud bedre så snålt å høre mamma snakke om vokseposer, vugger og bodyer.

Er i følge Tonje en skikkelig svime (skjønner bare ikke hva hun snakker om) så hun påpekte at jeg har jo skrevet feil her inne.. på 4 +2 betydde det da altså 4 uker og 2 dager på vei... SORRY DA!! er litt nytt detta:)

I allefall! I skrivende stund er jeg da altså inne i min 5. uke av svangerskapet.
4 fullgåtte uker + 4 dager.

til søndag har spiren(e) ferdig utviklet hjerte.. gud bedre så snålt å tenke på:)
Jeg har kjøpt folat som man skal ta og heller i meg OMEGA 3. jada.. dosett neste:D

De tre neste dagene skal jeg ha æren av å ha fagprøve... Jaja..
har ventet like lenge på utdannelse som på barn så hvorfor ikke smelle to fluer i en smekk på en uke?

Om alt går bra er jeg da altså gravid og ferdig utdanna på en gang:)

Livet smiler på Dalene for tiden:D

4 kommentarer:

  1. Kjenner jeg deg rett så består du fagprøva med glans, men skal krysse fingrene alikevel. Hilse spirene, lillemor og Tormod fra selvoppnevnt tante Ingunn

    SvarSlett
  2. Du har lovt meg å være flink jente i morgen, så da går dette her helt supert :D. Krysser fingre, men tror ikke du trenger det... for jeg tror du kan dette her helt fint. Og nå har du litt ekstra glede og motivasjon innabords og det er vel bare til å gratulere med bestått fagprøve med en gang. Ammetåka slår ikke inn så tidlig :D.

    Tonje

    SvarSlett
  3. Livet smiler til Guro, fordi Guro smilte til Livet!! Tante Gum Gum er GRAVID!!! YEAY!!

    Klem fra Tingeling og Wenche!

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Kor koselig det va å finne dej her inne i "blogglandia". Å so skal du ha baby også! En skikkelig baby blogg :) Håpe alt går bra og at du får alle symptom som høre til et frisk svangerskap...:)
    Lite blogging med mej i det siste, skal kome sterkare tilbake når ting roa seg litt her heime..alt går i ett for tida..Men ej kjem sterkare tilbake..blogging e jo gøy :)
    klem.

    SvarSlett