lørdag 14. mars 2009

ny helg og sinnsyke smerter.....

Har jobbe helg denne helgen og sliter en del med sinnsyke smerter. En blanding av menssmerter og det jeg vil tro kanskje kan ligne litt på kynnere? Det verker og dundrer og presses sammen nedi der og alt man orker er å puste!
Skal det være sånn da???? Prøvde å ringe legevakten mens det stod på som verst, men der var det jo så lang telefonkø at det ikke var mulig å komme igjennom.... så da gjorde jeg ikke mer når det gav seg for den gang...
Får jeg en slik runde igjen med smerter så får jeg Tormod til å kjøre meg altså.. så vondt skal det bare ikke være!
Så ett av tre.... 1) jeg holder på å miste spiren(e)
2) Det er så jævla mange inni der at det allerede er trangt og gjør vondt når det blir utvidet..
3) Jeg er ei jævla pingle....

Jaja... stille og rolig på jobb i dag og tur til Sveariket med familien etterpå. Kvelden skal tilbringes i sofaen og i morgen er det klart for kveldsvakt igjen:) Etter det blir det en stille og rolig uke så jg får prøve å holde meg i ro.....

Stemmeliste:

Hvem ---------------- antall -------------- Gutt eller Jente

Tormod ---1----- Gutt

Guro-- ----2----- 2 gutter (men har en stygg følelse av en jente for tiden..)

Lilletrollet----2---- 1 Christian og en Josefine( av alle navn i verden)

Kristin---- 2 -----1 gutt + 1 Jente
Tonje----- 1------ Jente
Mamma`n min----- 1------ gutt
Ronja------ 1-------- gutt
Teddy---- ??------- noe gøy
May Benthe----- 2-------- en jente og ett mysterium:)
Jeanette---- 1------ gutt (eller 4 jenter MUHAHAHA)
Linn- Therese--- 2---- 1 gutt og 1 jente
Lise----2------ 2 gutter
Ingunn----- 2------ 2 jenter
Anne Kari-----1-----------gutt
Hege B--------2 ---------- vet ikke hva enda
Wencke Tingeling----- 2------- 2 jenter
Gry---- 2---------- 2 gutter
Camilla ----- 2------- en av hver

1 kommentar:

  1. Jeg hadde ogsaa en del smaerte. slike ligament smerter, det river og sliter i de kraftige "traadene" eller ligamentene som fester livmoren til bekkenet, det er smertefullt og sitter liksom paa sidene og sentralt i det omraadet. Naa vet jeg ikke om dette er det du har, men slapp av iallefall, stresse er det verste du kan gjoere, og du er ingen pingle, det kan jeg skrive under paa :)

    Lykke til, og ikke vaer redd for aa ringe legen, jordmor, etc.. du som har proveror, skulle vel kunne gaa inn og ut fra legen naar som helst, og du faar vel ogsaa tidlig UL ogsa videre :)
    Saa relaxe and have fun sier jeg bare !

    Klem wenche

    SvarSlett