fredag 27. februar 2009

Dagen derpå..bokstavelig talt:P


Så er man på dag 4+2. Altså uke 4, dag 2.

Solen skinner og været er bare fantastisk!!! Tormod er en tur innom jobben og skal handle litt pølser før vi skal ut i skogen med alle hundene igjen:)

ELsker huset mitt!!


OG simpelthen elsker magevondten min:) Det stikker og banker og vier seg ut og gjør seg mer klar til at lille spire(ne) skal få god plass:)


dagen igår kan ikke kalles noe annet enn fantastisk. Selvom det overhodet ikke har gått opp for oss enda!!!

Tuusen takk for alle telefoner, sms, mailer og hilsner både her og der:D

Det rører at så mange av dere engasjerer seg!

Og så er det jo moro at Tonje og jeg skal gå gravide sammen. Med ca termin med bare noen dagers mellomrom:D Greit å ha noen å sammenlikne alt med:)


Igår var vi ute og feiret med lilletroll, mamma og gode venner :) Vi har en meget stolt vordende storesøster i hus og hun fikk så mye pizza og is hun bare kunne makte igår:) Nedturen ble nok allikevel stor for henne når hun skjønte at babyen ikke kom til helga, men først nærmere jul!! Måtte litt forklaring til da ja:)

Mamma kom med nydelige roser til oss som jeg så klart måtte ta bilde av!
og søte tormod kjøpte Siri von Krogh`s bok om Barn i magen fra A til Å til meg:)
Har fått time hos legen halv elleve på torsdag så da får vi se hva han sier:D
FOR EN FANTASTISK DAG!!!
men allikevel har jeg jo i bakhodet at det er mange uker igjen før man er sikker på at ting blir der, og så er det jo en risiko hele veien for at ting skal skje:)
Men ENDELIG er vi skikkelig på vei til egen baby!!

2 kommentarer:

  1. Gleder oss så masse på deres vegne! Kose dere hver dag! Så flotte blomster dere fikk da. Kom på treff til søndag da, Vispen klokka halv to. Klemmer fra oss

    SvarSlett
  2. Ååååh, så glad jeg er på deres vegne, Guro!! Fikk helt grøsninger, faktisk!!
    Krysser fingrene for at alt kommer til å gå helt glimrende videre!!

    Klem fra Torild

    SvarSlett