onsdag 4. november 2009

2 dager igjen og det SNØØØØØØØR:D:D:D:D:D:D:D

ÅÅÅÅÅ så deilig med denne snøen:)
virkelig snø!! som legger seg!! ikke bare sludd som sørger for leirete poter og mer gulvvask! Skikkelig skomakergata flak som lager deilig kos utenfor vinduene og sørger for at peiskosen blir enda bedre:D
I dag har jeg vært hos vet med hunder for sjekk og alt var bare fint:) Deilig med gode nyheter på helsefronten når det kommer til mine søte små:)
Etter det la jeg meg litt og leste bok før troll ble hentet i barnehagen og vi kjørte avgårde til teaterkurset jeg og Fredrik holder for små teaterspirer i Fredrikstad:) I dag var vi på kostymelageret på ekskusjon og de lærte litt om å sy kostymer og hvordan man kan leie til en forestilling. Så klart fikk de prøve litt kostymer også, så det løp rundt en haug med aper, tigre, Pippi`er, Marihøner, pirater og kaniner:) De koste seg glugg i filler og da er jo hele poenget med kurs oppnådd:)

Vel hjemme ble det litt middag og så ble trollet lagt i trollsenga si:) UT med hunder og kamera for å dokumentere snøen og det nye taket over inngangen til hundegården:) Tormod har nå fått koblet opp lys under taket slik at inngangen er opplyst og snart blir det lys fra lyktestolpe midt i hundegården også:) Blir så fint her hos oss!!!
Mina får litt mer høy og små kinesere lurer på om lufterunden er over snart:P er tross alt kaldt å være ute når det snør:)

2 dager igjen til termin og jeg kan overhodet ikke tenke meg at det kommer noe baby denne uka! Alt føles som vanlig ( vanlig og vanlig fru blom , men ikke noen nye vondter i allefall da!) så da regner jeg med at det heller ikke skjer noe!

Imorgen er det hjemmedag fra barnehagen for lilletroll og vi skal slappe av hjemme og lage pastaform til pappa kommer hjem fra jobb. Favorittmaten hennes det og det blir laget både titt og ofte:) Hva gjør man ikke for å glede de små?:)


1 kommentar:

  1. Ååå det høres ut som om dere har det så koselig! Kan jeg være et nytt husdyr hos dere?? Jeg er renslig, trenger bare å klippe meg et par ganger i året, men må ha mat fire ganger om dagen....

    I stad møtte jeg denne altmuliggubben din på ultra.. med kjeledress og greier. Nei, nei tenkte jeg.. Da er de ikke på sykehuset enda...

    Tenker i hvertfall på deg om dagen, og krysser fingrene for at det snart skal skje... Husk nå på at stark mat og heftig s.. kan få ting til å skje.. hehe!

    Mange klemmer fra

    Silje

    SvarSlett