tirsdag 10. november 2009

4 dager over tiden, desperasjonen er her og HURRA FOR KEN OG TONJE!!

Så er det Tirsdag....
imorgen er det onsdag og time hos SØF 10.30...... Åh, som vi gleder oss du..... IKKE!!!
Har idag virkelig fått desperasjonen over meg...støvsuget huset, ryddet på kjøkkenet, vasket klær, vasket gulv og støvsuget verandaen... jada.. jeg vet... det har klikka for meg....

Men hva gjør man ikke for å slippe den strippinga i morgen..? DET MESTE!!!! Enda godt jeg har glemt hvor vondt det egentlig var alt, ellers hadde Tormod aldri i helvete fått meg inn i bilen imorgen... JEG LOVER!!!

Fikk melding av Tonje i natt i halv ett tiden om vannavgang og at de var på vei til føden. Har hatt jevnlig kontakt med sms i dag og nå i kveldingen er jammen i meg lille Tiril Isabel ute!!! 3700gr, 50 cm lang og 36(!) cm i hodeomkrets. Gratulere så masse til Tonje og Ken!!!
Håper vi ikke er så skrekkelig langt unna altså!! Men koselig for dem alt alt gikk bra denne gangen!! Er så glad på deres vegne!!

Siste stikk i desperasjonen her i skogen er å GÅ!!
så jeg gjorde klar alle de 4-beinte gutta og skulle til å ta på varmedressen! Den har ikke blitt brukt i år da kan man si.... Jada!! men far visste råd!! så etter litt strev fikk vi da magen inn i dressen! Takk gode gud for dobbel glidelås *ler* Gikk en time i tussmørket med fornøyde gutter og en veldig liten hodelykt, så nå får vi se! Kanskje hun kommer i natt???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar