onsdag 11. november 2009

5 dager over tiden og ny kontroll på SØF

TROR DERE JEG BLE GLAD DA VI KOM PÅ SØF OG JEG FANT UT DET VAR EN ANNEN LEGE PÅ JOBB?????????????????????????

JAAAAAA, det ble jeg!! Herremingud, sier jeg bare.. gruet meg sånn i går kveld at jeg begynte nesten å grine når jeg tenkte på det..

så kom vi ned i dag da, og godeste svenske engel-legen skjønte ikke helt hvorfor jeg var der... var dt nødvendig med så mye stress da? Og den strippinga var overhodet ikke nødvendig. Ungen kommer når den kommer, så da hjelper det lite å prøve å modne noe som ikke er modent. Så det lot vi bare pent være:) HURRA HURRA!!


Men enda en UL fikk jeg da, og jeg har visst ikke for lite fostervann allikevel. alt var bare fint med lillemor og vann og trykk og blodigjennomstrømming og alt. Hater turnusleger altså! Var jo den nepa jeg hadde på mandag! Men på den annen side.. har jobbet med henne før da hun var assistent på sykehjemmet jeg jobbet på og jenta er uduglig og slurvete!!! Så da kan man ikke forvente noe annet vel...
Nei, hipp hurra for svenske overleger!!:)



Lillemor ble estimert til 3600gr nå og det er jo en helt fin vekt:)

Ikke noe faretruende skummelt med det ,så da slapper jeg helt av jeg egentlig!!! Har fått ny time om en uke, så da slår jeg meg til ro med at hun heller ikke kommer på en uke. Dermed kan vi heller kose oss med andre planer denne helgen og ikke stresse i vei:D


Far tok bilder i dag, mens vi var til ctg eller registrering av babyens hjerteslag og riene mine. Ikke at jeg hadde noen rier, men en kynner smilte jeg meg igjennom i allefall:)


























Så sendte Tormod meg denne på mail og jeg lo meg skakk! Synes den var fantastisk morsom!! Se godt på bildet før dere leser teksten og ha en strålende onsdag!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar