søndag 8. november 2009

2 dager på overtid og innlegg nummer 100!!!! YAY!!!

Men pytt!!! Hvem teller???? JEG!!!! Og Tormod strengt tatt.. *fnis*

Har merket litt murring i går kveld og i dag, men ikke noe sånn av stor betydning. Med mindre hun er så dum at hun må settes i gang for å komme ut.... jaja, er hun lik sin mor har hun overhodet ikke dårlig tid... mamma hadde termin med meg 25 Juni og jeg kom ikke ut før 3.juli.
Så man bør vel kanskje ikke forvente så mye helt enda? Er egentlig litt avslappet på ting, men er så lei av å vente!!!!!!!!!! Meg og tålmodighet er liksom ikke helt tingen... hæhæ Noe flere har bekreftet av en eller annen merkelig grunn.

Lå og tenkte på det her en kveld, at eggene ble satt inn fredag den 13. så da er det vel moro om hun kommer ut fredag den 13. også? Selvom jeg synes det er veldig lenge til altså!!!
Iallefall... Ringer ned og bestiller time på sykehuset imorgen istedet for legen på onsdag. De har litt mer kontroll på ting føler jeg og jeg kan i det minste få en liten antydning på hvor stor hun er nå og om jeg er moden eller hvor i lendet jeg ligger:) Det tallet 4.2kg ved fullgåtte uker skremmer meg litt så om jeg får et mindre tall nå kan jeg fint gå over tiden uten å stresse. Er hun mer enn 4.2kg derimot skal hun UT!!!!!!!!!!!!!!! Men er nå ikke sikkert jeg får time i morgen i det hele tatt da... så me får sjå!!!

Til alle dere som følger med på bloggen og som kjenner oss godt nok til å ville kjøpe en gave til lillemor når hun blir født har vi følgende lille hilsen:

Vi er så takknemlige over at vi i det hele tatt har fått muligheten til å få egne barn! Dette er en drøm vi aldri hadde trodd skulle bli sann og den største gaven vi noen gang kunne fått!!
Vi er så heldige at vi har fått masse utstyr til den lille jenta vår og hun har absolutt alt hun trenger og mere til!
Det vi derimot hadde satt pris på var om dere ville glede dere med oss ved å støtte en sak som er VELDIG viktig for oss!! Nemlig kreftsaken!
Vi har nok alle noen rundt oss som enten har vært eller er igjennom kampen mot kreften. Noen av dere har sikkert også familiemedlemmer som dere har mistet pga dette.
Listen vår er i allefall lang og vi synes det er så viktig at forskerne får nok av midler til å finne løsninger på behandling. Slik kan vi alle kan få en kortere liste av de rundt oss vi er glade i som må igjennom den tøffe psykiske og fysiske opplevelsen det er å ha kreft!

Jeg skal være så frekk å faktisk prestere å skrive her inne at hadde du ikke tenkt til å gi oss noe som helst når lillemor kom til verden, så kan du jaggu støtte kreftsaken allikevel!!!!
Har du brukt tid på å lese om privatlivet mitt disse månedene kan du jaggu bruke litt tid og penger på å støtte en så viktig sak som kan ramme deg og dine når du minst aner det!!!

SÅ, med andre ord:
Gå inn på denne linken og støtt opp om kreftsaken ved å gi oss DIN gratulasjonsgave her:
GRATULASJONSGAVE LILLEMOR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar