tirsdag 3. november 2009

3 dager igjen og vi venter i spenning:)

Det er tirsdag og dagene går med til venting nå:)

Igår gikk dagen med til å sove (bombe) og så tok jeg hundene en tur i skogen:) Gikk og gikk inni der og det var deilig å kjenne at det ikke var så smertefullt som det har vært før. Tydelig at hun ligger så langt nede i bekkenet at det holdes litt på plass:) Hundene var i allefall fornøyde, selv om det både snødde litt og til slutt lavet ned regn. Ikke akkurat hunderasen å ta med på skogtur disse små nakenfisene, men to stk krøller var i allefall kjempefornøyde med å hive seg i bekker og rulle i gjørme:)

Da vi kom hjem igjen fra tur badet jeg like godt alle sammen og det tok jo litt tid! Er tross alt 9 stk som skal gres og bades! Lenge siden jeg badet krøller merket jeg. hehe Er Tormod som har tatt det ansvaret og det er uansett lettere på sommerstid når vi dusjer og vasker dem på gårdplassen og lar dem tørke i sola enn å løfte 50 kg hund i et badekar og dansen som følger etter et bad går ut over hvite vegger :S Men det gikk nå det også og det lukter gull av alle firbeinte her:)

I dag tirsdag sov jeg og lilletrollet lenge igjen før jeg startet med å rydde kjellerrommet!! DET TRENGTES!!!!! Flyttet fryseboks og vasket gulvene så nå går det faktisk an å bevege seg der inne!! Så da er alle mine store prosjekter klare før fødsel! Garasjen er tatt og kjeller rommet og hønsehuset skal han far ta seg av! (Gud bedre jeg er så lei av å vente på det hønsehuset!!! hæhæ!)

Imorgen er det avsted til vet. med hunder og så får vi se om det ikke blir noen nye prosjekter som kommer i tiden fremover:) Koselig blir det lell!!
Moro med planer både på den ene og den andre kanten som folk bare kan luuuuure på hva er:D Tjihi:)

Har funnet noen datoer som passer fint at hun kommer. Den ene var i dag den 3. siden jeg har bursdag 3. juli, men med mindre hun kommer innen to timer så skjer ikke det:P
Det er farsdag på søndag så det hadde jo vært koselig om hun kom da, for å kunne gi Tormod en skikkelig fin farsdagsgave, ellers kan hun vente til neste uke hvor man har datoene 12. og 13. 12 fordi vi ble sammen den 12 desember og giftet oss 12 august og ellers hadde det vært ironisk om hun kom på fredag den 13:)
Men uansett er det ikke vits i å styre med hverken det ene eller andre opplegget for å få dem til å komme tidligere!
babyer har en tendens til å komme når de kommer så jeg gidder liksom ikke sette i gang en helsikes mengde tiltak for å få henne ut! Får heller kose meg med roen så lenge den varer:P
Har uansett nok av planer denne uka som tilsier at hun godt kan vente til neste uke!

En ting er i allefall sikkert! Innen jul er hun ute! og Det er jaggu alt vi vet!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar