tirsdag 27. oktober 2009

9 dager igjen og skrekkscenarioet er blitt bekreftet!

Vogna har stått i stua noen uker nå så både jeg og hundene skulle bli vant til den:P haha skrekken min har hele tiden vært at noen av kattene skal legge seg oppå babyen og spesielt hallingpusen Embrik...

Igår satt jeg i sofaen og så vogna bevege seg og skjønte fint lite helt til jeg gikk bort.. for der lå jo lille hallingkrapyl og koste seg skakk i filler!!!
Var det jeg var redd for ja.. så da fikk man det bekreftet at soveromsdøra skal være igjen hele natta når lillemor kommer. Vogna blir ikke stående nede uten tilsyn og soving i vogn ute vil skje på verandaen hvor ingen puseslasker kommer til!!
Måtte så klart ta et bilde av krapylet som koste seg noe hinsides i vogna da:P













Ellers har Hege og Knut vært på Svalbard i helgen og Gabanus har vært på ferie hos onkel og tante:) alltid like koselig å ha henne her og hun glir rett inn i flokken. Noe dette bildet bekrefter fint:



















Er ikke noe sak å ha så snille hunder på besøk, når de er fornøyde med å ligge i en haug med mine foran ovnen og grille seg:)
Snille Hege hadde kjøpt gave til babyen på denne turen også (fikk en søt body fra London sist hun var der også) så nå har lillemor rosa body med isbjørn på:P Fikk så klart bekreftet at de faktisk hadde andre farger enn rosa der, men det spilte visst ingen rolle.. hmfr!







Klokken er på 00.03 i skrivende stund og det er onsdag:) skal til legen om noen timer så får vi se hva han sier for noe spennende!
Er vel bare siste sjekk egentlig for jeg satser ikke på å komme tilbake til han noe mer nå før termin:P

Koret jeg er dirigent for har musikalpremiere til helgen så jeg håper hun i det minste holder seg inne til etter søndag:) Men etter det er hun hjertlig velkommen!!!:)

Senga er på plass på soverommet og jeg skvetter litt når jeg våkner:)







Lovte bilder av den så her kommer de også:) Flinke pappaen min som lagde små dyr langs kanten:D

5 kommentarer:

  1. Så fiiiin seng!! Den må du ikke male!!

    SvarSlett
  2. nydelig seng!!!!
    hilsen Wenche!!

    SvarSlett
  3. Det finnes kattenett til vognen å få køpt,jeg kjøpte mitt hos Siljes trur jeg det heter.Ligger rett ved Glemmen skole. Koster ca 200,-
    Vært investeringen sin det
    Lykke til, snart er nurket her.
    Klem Rosalin & Unni

    SvarSlett
  4. Høre på Unni ;)
    Jeg har myggnetting over vogna jeg da, funker helt fint. Totalt forbudt med katt i vogna før hun her blir stor nok til å dytte de vekk selv. hehe. Ser for meg en liten unge snikende ut om nattan.. åpne hundebur og drasse med seg dyra opp i senga... :P

    Men kjempefin seng. Den må selvfølgelig ikke males. Du hadde helt rett :)

    SvarSlett
  5. Kjempe nydelig seng! den kan ikke males nei!

    SvarSlett