onsdag 28. oktober 2009

oppdatering legebesøk:)

Så har vi vært hos legen i dag da!
Fikk se lillemor på UL da hr. lege har fått nytt leketøy og bruker meg som prøvekanin så fort han får sjansen. Det skal sies at maskinen han har fått seg tilhører istiden, så de beste bildene er det nå ikke. Men så lenge man kan glede han far så er det jo greit:P
Alt var bare fint med lillemor:) Hun har begynt å grave seg nedover med hodet i bekkenet så alt er festet og fint. En smule rart å se henne ligge der å puste og tenke at hun snart ligger i armene mine:)

Så alt er bare fint inni magen. Litt værre ble det med hodet til mor da hr. lege mente at jeg nok kom til å gå over tiden og gav meg ny time den 11.november... AKTUELLT VEL!!!!!!
Greit nok så har andre jeg kjenner som har fått estimeringer på 3d UL fått lavere fødselsvekt enn estimeringsvekten... men HALLO!!!

har ikke tenkt til å gå langt ut i november med denne magen altså!! Det har jeg da overhodet ikke tid til:)
Jeg og Heroinen skal på Gekos å handle pluss jeg skal rekke hundelivsmessen! Er bare å vente til over helga nå så er det svopp!:P

Min kjære mams trøstet meg med at det er nesten en uke siden jeg begynte å våkne av kynnere igjen så hun mente at innen en uke nå var mye gjort. Men uansett hva man finner for godt å gjøre av ting så kommer de barna sjeldent før de vil det selv:) Så man må bare smøre seg med tålamod:D

Tok bilde i går kveld som viser hvor mye magen har sunket. 9 dager igjen til termin altså og jeg blir bare mer og mer spent!!!
Vær vennlig se bort i fra at jeg ser ut som et helvete på bildet og fokuser på magen:P

1 kommentar:

  1. Skal krysse fingrene for at du slipper gå over tiden! Og magen har synket ja! nå er det ikke lenge igjen og er kjempe spent på deres vegne =)

    SvarSlett