tirsdag 20. oktober 2009

Ny dag og 17 dager igjen til termin:)

I dag har vi hatt møte med foreldrevernet som vi på folkemunne kaller det så Tormod var tidlig hjemme. Jeg benyttet sjansen til å dra med meg alt med puls ut i skogen. kjempedeilig!!! hundene løp og koste seg og Bobo tok en snartur hjemom for å sjekke om han muligens kom seg inn på hunderommet hvor de løpne damene er:P hæhæ trodde han var lur vettu! men det var han ikke, så han kom tilbake til skogen igjen:D

Da vi skulle hjem igjen tenkte jeg at jeg jammen skulle prøve å gå litt. Har ikke gått stort siste månedene pga kynnere og bekken, men formen føltes bra så jeg gikk en liten tur opp til stallen og skravlet litt, før jeg gikk hjem. Nå høres det ut som en dagsmarsj fra stallen og hjem da, men det er helt feil. Men for en som har luftet hunder ved å kjøre bil inn i skogen de siste månedene, var det FANTASTISK deilig å orke å gå istedet!!!

Tok bilder av magen i skogen siden ENKELTE i forrige tråd kommenterte mangelen:P Og flink liten maur som jeg er så gjør jeg som jeg får beskjed om:)
Ett bilde av den sprekkeferdige magen og ett av utsikten min ovenfra.. Aldri godt å vite hvor skoene er når man ikke ser beina sine:P


Imorgen skal jeg til frisøren klokka kvart på ett og det gleder jeg meg til:) litt dulling sånn før fødsel er lov:)
Så er det teaterkurs for alle de flinke spirene mine på båthuset og etterpå skal Tormod, lilletroll og magen og jeg til Fame-fotografene for en liten fotoshoot:) Skal bli moro å se hva resultatet kan bli ut av det:D

1 kommentar:

  1. Jippi! Der var den flotte bebi magen jo =)Flink jente hihi =) Ja du ser virkelig ut som du skal sprekke snart hihi. Gleder meg til å hilse på den lille jenta som bor inni magen =)

    Gleder meg til å se resultatet av bildene dere skal ta! Håper du legger dem ut =)

    SvarSlett