torsdag 22. januar 2009

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Jeg har så ømme pupper at jeg holder på å dø!!! Detta er da for svingende ikke noe bivirkning!!!!?????
Ringte Hausken som ba meg ta en test..... AS IF!!! det hadde vel vært noe... prøvd i 7 år og så siste måneden før uttak skulle det liksom klaffe av seg selv?
Nei så heldig er man nok ikke... Har ikke tatt noen test heller.... Den kommer nok.... Den dumme mensen.... Den gjør jo alltid det...

Har hatt småfeber hele uka og det er egentlig veldig deilig å være sykemeldt.... Slippe å tenke på å måtte skjerpe seg for å dra på jobb, når man er så sliten at man holder på å krepere... For DET er visst en bivirkning sier mange... Man er sliten og har vondt i hodet... Jada, kan stemme det...
Ikke mange dagene til man skal starte med sprøytene og da kan man vel love at Furia i meg kommer snikende!!! hæhæ Stakkars Tormod!!!!

Enn så lenge har han overlevd uten å klage så det går vel bra:)

Er på dag 13 av sprayingen nå og dagene går fortere enn jeg trodde.
Sysselsetter meg med avslappende og koselige aktiviteter:)
Igår var jeg på ringtrening og sosialiserte lille tyskertøs og trente valper:)
Tok noen flotte bilder som jeg skal få lagt ut på hjemmesiden, så fort HegeB sender dem over:) Pene, pene hundene mine!!!:)

Idag er lillemor hjemme og vi skal bare kose oss. En liten tur til tante Jeanette muligens og så snakket Tormod om badeland etterpå:)

Savner jobben og de som er der da... føler jo at man mister helt kontakt med dem, når man har vært så mye borte... men orker bare ikke tanken på å skulle gå tilbake enda.... merker jeg blir stresset bare ved tanken, så er nok stygt redd for at jeg var mer utslitt enn jeg ville innrømme selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar