onsdag 28. januar 2009

Nåler er AU!!!!!

Sykepleieren i meg synes jo det er kjempe moro å stikke! Men ikke meg selv! AU! Svir og gjør vondt! og bare det at man klager allerede nå, sier jo sitt til at jeg kommer til å få kjørt meg...
men på den annen side: klager bare her inne da:!! så er ikke så skrekkelig sytete egentlig!

Er på dag to av Puregon injeksoner 150 IE og 6 februar og UL nærmer seg med skrekk! Turen til Haugesund nærmer seg enda mer og det er jo enda værre..... får ikke gjort noe med hotell eller fly bestilling før etter den 6. feb så man får jo bare krysse fingrene.. blir helt svett av dette her jeg...
Hunde, katte, skilpadde og barnepass er i allefall iorden! Tonje er en engle!


PS: en liten digresjon: så jævlig mye usmakelig som selger skiver for tiden så burde det vel for svingende være håp for både Hem Sine Høner og True Blue!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar