søndag 25. januar 2009

en ny helg er over

og dette har vært en deilig avslappende helg.
Fredagen slappet vi av hjemme, lillemor og jeg. Tormod var på fest med jobben så vi hadde hjemme alene fest med pølse og brus. Jammen var det stas! Lørdagen var det familie dag hvor alle kjørte avgårde til ridehallen for ridetime for store og små. Fantastisk morsomt, men merker jo nå at man ikke har sittet på en hest og ridd uten stigbøyler på noen år.....
Idag har lillemor vært i bursdag og jeg og Tormod tok med hundene i skogen så lenge. Høyt og lavt i snøen på noen, mens andre synes dette hvite bare er noe driit! De er i allefall deilig slitne alle sammen og det liker man:)
El grande rødos besøkos kom idag...... Like greit når det bare var en strek på pinnen, for da er jeg i allefall i rute på medisinene. Begynner med sprøyter på tirsdagen så da blir jeg vel en mare å ha med å gjøre.....
Er jo helt ute av kurs nå så hva som skjer når tilskudd av hormoner kommer til, tør jeg ikke tenke på en gang!!!
skal ned og kjøpe medisinene imorgen og så blir det en stille og rolig dag....
orker ikke tenke på at jeg skal noe heller så like greit egentlig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar