mandag 12. januar 2009

så er vi i gang:)

Startet på nesespray "Synarela" igår og mobilen piper jevnt klokka 8, 15 og 22.. sprayen svir i nesa og smaker høgg når den kommer lenger ned, men ellers funker ting greit:)

Håper jeg klarer å holde meg unna de værste bi-virkningene... kroppen tror tross alt den er i overgangsalderen med denna driten innabords....
Gleden over å ha det slik i 30 dager.... jaja.... hva gjør man vel ikke for å få barn...

men kommer det en eneste en til og sier de er gravide, men det ikke var planlagt..... så skriker jeg!!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg!! Skal bli spennende å følge! Dette går veien vettu.

    PS - Jeg er IKKE gravid. :-)

    SvarSlett
  2. Dette skal bli spenndene Guro! Håper virkelig det går veien for dere nå! dette unner jeg dere virkelig!! Stå på!

    Klem fra Linn-Therese!

    SvarSlett
  3. Jeg heier på dere, Guro....

    *krysse fingrene*

    SvarSlett