fredag 30. januar 2009

ja det var da også en nyhet å våkne til....

dødt spedbarn funnet i søppelpose i en hage.....
jaja... that made my day!!! Hvem faan legger et barn i en pose i en hage...!!!!! Enten om den allerede var død av krybbedød, drept eller en eller annen gravid fjortis som ville skjule barnet hun skulle ha.....

Kunne hun ikke bare ringt meg da? så skulle jeg gjerne tatt den inn!!

Lang dag idag.... opp med barn på morran og klar til barnehage... så hente etter noen timer og kjøre til avlastning.. innom HegeB med hundemat og der kom man seg jo aldri hjem fra:P føler meg helt utslitt....
Bare noen ser hardt på meg, griner jeg... er deppa, vondt i hodet, små kvalm hele tiden og PUPPENE KRYMPER!!!! det er jo fjan meg det værste... hadde liksom ikke mye å gå på i utgangspunktet altså....
En ting er i allefall sikkert.... Johanna eller Syver bør komme på første forsøket før jeg blir fengslet for mord på en eller annen....
Hvordan i hute orker folk å gå igjennom forsøk etter forsøk......?????

Jeg har i allefall blitt bra selvsentrert. sykemeldingen går ut på tirsdag... håper legen innvilger noen uker til i tillegg til den vanlige uka etter uttak... Er ikke i nærheten av å hente meg inn.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar