fredag 16. januar 2009

skandalen er et faktum....

jeg har influensa!! Drømmen om fjerning av mandler popper opp igjen da jeg har to tennis baller i kjeften som gjør vondt.. Tenker folk egentlig over hvor mange ganger i timen man svelger?? Tro meg! MANGE!!!

så da hadde jeg nok rett i mine antagelser. Er influensaen som har satt meg ut av kurs og ikke Synarela`n.
Så da kan vi i det minste glede oss over at på dag 5 har man ikke merket noen bivirkninger på denna sprayen.

Og hadde man nå bare hatt en mann som er litt mer glad i å fyre enn han er så hadde kanskje huset hatt et litt mer sydlansk tema enn denne nordpolen som regjerer her nå.. ikke rart man blir sjuk.

har vært litt huslig i dag også(utrolig nok) og lufter hunder med 4-hjulingen:) gutta synes det er så moro å løpe på tur med mamsen som cruiser rundt på skogs stier med doningen:) (er deg evig takknemlig HegeB;) )

Ellers har man fått handlet litt inn til kalaset som skjer på lørdagen:D
Håper nå bare ikke alle gjestene ligger med feberfantasier, mens riskremen surner her hos meg da.....
Man får krysse fingrene!
Så kom igjen nå Ingunn!!!! drekk vatn!
Løpetiden ser ut til å ha dempet seg og man får bare håpe at de stakkars gutta får roet seg litt og får opp appetitten før de neste to setter i gang:)
It isn`t only only!

2 kommentarer:

  1. Masse god bedring til deg! Jeg drikker og drikker jeg...vann altså! :-) Skal mye til for å holde oss unna. Vi får iaf stå over klininga til lørdag... :-)))

    SvarSlett
  2. Masse masse god bedring!! Håper formen er på bedringens vei snart ;o)

    SvarSlett