lørdag 31. januar 2009

så var det helg igjen

vips så var det lørdag....
slakk dag i dag ja... .kom meg ikke opp i normal tid i dag heller...
Heldig for meg har jeg en fantastisk mann som mens jeg sov hadde luftet hunder, kjørt til nabobyen og hentet den nye spisestua vår og kom hjem igjen med frokost og gode klemmer:) ingenting er bedre enn å våkne på morgenen av å bli holdt rundt:D Jeg har verdens beste mann!!!!!!!!!!!!!!!!
Og verdens beste mamma som mente at vi trengte ny spisestue til den nye stua vår. Så nå blir det stoooooort spisebord med plass til 12 og flotte skinnstoler til:D
synes vi begynner å få det fint i det nye huset:) alt som gjenstår nå er å pusse opp den andre delen av stua og vindfanget. Da er det bare maling av grusom furupanel igjen nede og det tar vi til sommeren:D
og så er det hundegården som må bli ferdig og brakka som blir hundehus skal pusses opp og så er det skigarden jeg skal ha rundt jordet og så er det portalen jeg skal ha opp veien til huset osv osv... ELSKER DETTE HUSET!!!! masse prosjekter som i motsetning til det forrige ikke koster ribbeina å gjøre noe med. Bare tid:) og jeg har all tid i verden:D
Dagene renner avgårde til 6 februar og UL..... Usj og usj.... dagen vi har ventet på i 7 år er der om bare halvannen uke... og om tre-fire uker vet man om jeg er gravid eller ikke..... og helt ærlig.. det skremmer livshiten av meg!!!

1 kommentar:

  1. Åååh, som jeg forstår hvordan du har det, Guro!! Ha-ha, jeg må le også ..
    Masse lykke til i de spennende dagene som kommer nå framover. Krysser alt som krysses kan for dere!

    Klem

    SvarSlett