lørdag 17. januar 2009

så er det helg igjen:)

Sykt barn og syk mor sørget for at det hverken ble skole eller barnehage idag....
kom oss etterhvert ut av senga og fikk dratt til Sverige for å handle litt. Skal tross alt ha julebord her imorgen og det blir GULL!!:)
Barn er sendt på ferie og alkohylene står til avkjøling:)

Medisinene inntas fortsatt i godt tempo og jeg gruer til dagen man skal huske sprøytene også.... Skal liksom ikke kjenne meg lenge for å skjønne at jeg er et rotehue....

Memo to self: få laga et jævla stort kart over dagene fremover og når jeg skal ta hva og når ejg skal hvor... Tror jeg husker å dra til Haugesund altså, men det er vel stort sett alt...
Hue er fullt for tiden og bare tanken på en avtale jeg må binde meg til gjør meg kvalm...... så da tenker man jo så klart tanker om man er for sliten til å gjøre noe forsøk nå i det hele tatt.... hva om jeg kaster bort et forsøk fordi jeg ikke klarer å slappe av.......

Men det får man jo ikke vite før uke 10 allikevel.....
vakre fetter Jonas har lovet kusina afterski-helg på hytta og det gleder jeg meg til:) Han er som en bror og har alltid vært det og det er lenge siden vi fant på noe bare vi to:) og så kommer jeg meg opp i dalen igjen også og det er jo ikke leit:)

Tusen takk for alle vakre meldinger her inne:) Koselig at noen i det hele tatt gidder å følge memoarene til den bitre, barnløse, hundegale damen i skogen:)

Merete: Hvis du i det hele tatt leser her inne: Masse lykke til imorgen og kos deg masse på bryllupsdagen! Du blir nok knall vakker og jeg skal ha deg i tankene hele morgendagen:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar