mandag 2. februar 2009

ny uke... nye muligheter....

Så var helgen over... ikke helt den helgen man hadde forespeilet seg, men man kom seg nå igjennom....

Mandagen er en tung dag uansett, men dette er en skikkelig blåmandag...
at er bare tungt.. dessuten er det kaldt her.. TOM for ved på en mandag er liksom ikke helt tingen.... Tormod har lovet varm stue i kveld i allefall:)
Bør få satt opp dør inn til kjøkkenet og kjellerstua snart... blir så mye ekstra rom som varmen forsvinner i og det er jo ikke nødvendig!!
It isn`t only only med stort hus!

Var nok litt smådumt av meg, men regnet ut termin hvis det går bra denne gangen.... og om jeg ikke har helt feil blir grovt regnet termin 30 oktober.. hæhæ hadde vel vært typisk om jeg fikk en halloween baby...

en annen ting jeg også regnet ut, var testdag.... når skal man tisse på den elendige pinnen igjen... fikk et lite støkk da jeg fant ut at det måtte bli 24 februar.... Det er bursdagen til papppaen min som døde fra oss i 2003.
det må vel være et godt tegn til at ting skal gå bra allerede nå vel???

Skal til legen igjen på onsdag klokken 11:20 for å forlenge sykemelding og oppdatere på mental status. så får vi se hva han sier...
denne uken er donert til skoleoppgaver og legebesøk... fastlege onsdag og den gudfryktede UL`en på fredag......


TUUSEN takk for alle som sender meldinger, mail og legger igjen kommentarer her! Det varma i hjarterota te ein stusseleg skap halling so bruka masse ti på å slenge frå se` tanka og kjensle!

3 kommentarer:

  1. ønsker deg masse lykke til med alt du skal denne uka! håper virkelig at det går fint nå ;o)

    SvarSlett
  2. Kjære vakre jenta mi. Jeg er inne og sjekker hver eneste dag, og sender avgårde en liten tanke hver eneste kveld. Dere sniker dere til og med inn i drømmene mine. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan dette må være for deg og Tormod. Men husk at vi bare er en telefon unna, uansett når og hva det måtte være. :)

    SvarSlett
  3. Hei Guro. Stikker stadig innom siden din for å følge med hvordan det går med deg/dere. Skulle ønske at vi bodde nærmere hverandre slik at vi kunne sett hverandre litt oftere, og jeg fått gitt deg litt støtte:) Ønsker dere masse lykke til...blir utrolig spennende!
    Klem

    SvarSlett