torsdag 12. februar 2009

dag 2 i Haugesund

Dag to av Haugesund turen er en snø ned dag:)
Ifølge Veronika er det ikke vanlig med snø og i de mengdene her borte så da er det jo litt moro med Skomakergata stemning mens vi er her:)

Stod opp tidlig og nøt frokosten på hotellet:D Gud så deilig med noen dager fri fra det vanlige regimet... stå opp, lufte hunder, kle på barn, lage frokost, vaske noe eller følge timeplanen.

Bare gromse i senga!! Gud bedre.. har jeg ikke gjort på mange år!!:D Vet at både hunder og barn har det fint der de er så da klarer mor å slappe av også:D

Etter frokost ringte Hausken klinikken med den gode nyheten at 3 av de 4 eggene var befruktet!!!!!! da ble jeg lite glad!!! 75% suksess til nå liker vi:D
Så nå kan vi bare håpe at de tre deler seg slik de skal så vi kan sette inn to imorgen:D
Det vet vi ikke før imorgen da, men enn så lenge har jeg en god følelse:D
Har akkurat hatt besøk av valpekjøper Veronika og Lille Tequila fra Respa-kullet mitt:)
Hun kjente igjen mormor ja!! moro med hundebesøk på hotellrommet:D

Nå er det snart middag og det er bra for jeg er sulten!!! og så er vi klare for kino i kveld håper jeg.
er litt lettere å røre på seg i dag, så turen ned til kinoen skal kunne la seg gjøre:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar