onsdag 4. februar 2009

Tirsdag...3 dager til UL....

Så var det tirsdag... alltid en bedre dag enn mandag!!! Mandag skulle vært fjerne fra ukedagene....

Så reklame på kanal 5 nå.... 6linger... SKYT MEG!!!!!
er ille nok at Jeanette mobber meg med at det blir tvillinger..
kanskje like greit.. så blir man ferdig med det liksom....
Akkurat nå skal jeg være glad for at jeg tisser på pinne, to streker kommer frem og 9 måneder senere trøkker jeg ut noe med puls... HVA SOM HELST BARE DET HAR PULS!!!! Fy søren så selvsentrert man blir av dette her...
prøver å tenke på alle de som har 10-20 forsøk bak seg uten så mye som et snev av høy HCG nivå i kroppen.... og jeg forventer tvillinger på første forsøk..... akkurat nå driter jeg i alt og alle... det er bare meg som gjelder.. og det liker jeg ikke... har aldri vært sånn og vil ikke bli sånn heller...
er stygt redd jeg kommer til å bli skrekkelig bitter om det ikke går nå på første forsøk....

En liten oppfordring har jeg nå uansett til alle dere som leser her inne og har egne barn... etter å ha lest dette... gå inn til barna deres... se på dem nøye, gå bort til dem og hold rundt dem og innse hvor ufatterlig velsignet dere er... Dere skal aldri måtte ligge søvnløs på natta og gruble på om dere noen gang kommer til å kunne gi mannen deres en familie, lure på om noen noen gang kommer til å kalle dere mamma og pappa og vite at det er ingen andre foreldre der ute som har større rett til dem. Barna deres kommer alltid til å være deres og vokse opp hos dere. Dere trenger ikke ta ett år og en rettsal av gangen....

3 dager til UL, en uke til uttak og innsetting... tre uker til test..... og gud bedre som jeg ønsker å kunne bekrefte: 9 måneder til fødestua.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar