søndag 22. februar 2009

Søndag og rugedag 10

Det nærmer seg med stormskritt nå.....
Helgen har heldigvis gått fort med nok å gjøre med 4 sutrete sjuke unger... Halleluja for festligheter.....*dåån*

Fredagen gikk med til vask av hus og skruing av ny køyeseng til jentene:) skrekk og gru er det nå masse rosa og bratz og prinsesser der inne, men de er nå fornøyde med rommet sitt så da er jo det det viktigste!
Vi har også inngått avtale med dem at om de klarer å stelle skikkelig for kaninen frem til jul (vaske buret, hente for, osv) så skal de få marsvin til jul. Far er ikke helt enig i denne avtalen så klart, kjip som han er... men mor synes det bare er koselig:)
Jo flere dyr jo bedre! Barn har bare godt av det!
til nå teller hus standen 9 hunder, 2 katter, en angora kanin (og en til er på vei inn) og en skilpadde. Så klart vi har plass til MARSVIN!!!
Blir hest på for til sommeren for jentene så da blir det enda mer:D
GUD BEDRE MEG DET ER SÅ KOSELIG:D:D:D:D

Har litt å gjøre i vår da, med tanke på skigarden jeg skal ha rundt jordet og hundegården må bli ferdig, men bare deilig med koselige planer:D

Igår skulle vi da ha pizza fest og Jeanette, Kristin og Kjetil kom kjørende i snøføyka for pizza kos og Grand Prix hvor vi skulle heie på fele fyren!
Heldigvis for meg var jeg tidlig ute med å steke alle 4 pizzaene for midt i GP gikk strømmen...... WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Resten av kvelden gikk da med til å trøste mørkeredde barn, tenne telys i hele stua og se Tormod banke Ann Therese og Kristin i fiskespill.:)

Jeanette og jeg ble sittende og skravle etter at de andre dro hjemover igjen og halv 3 på natta kom strømmen tilbake!!! HALLELUJA!
Jeanette var så letta, for vi har vannpumpe som så klart går på strøm så tur på do hadde liksom blitt utsatt noen timer kan du si.. hæhæ en stykk desp dame som løp på do så fort strømmen kom ja!:P

TUUSEN TAKK FOR KOSELIG KVELD ALLE SAMMEN!!


Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle om magen... I helgen har det stikki en del inni der og rygger verker litt, men i følge alle mødrene på msn min så er det normalt:) JEg vet virkelig ikke... alt står helt åpent frem til torsdag.. bare 4 dager igjen av ventetiden.... De siste dagene blir laaaaaange!!!!!
Har lekt med tanken på å smugteste på tirsdag, men Tormod sier jeg ikke får lov... så da får jeg vel se om jeg klarer å være flink pike:P
Skal tåle all smerte i verden så lenge jeg er gravid nå og får en baby eller to i oktober!!!! ALL SMERTE I VERDEN!!!

Ingunn og Teddy sender så koselige meldinger til meg hverdag, enten på msn eller fjøsbok eller i kommentar lista mi, Kristin ringer hver dag, Jeanette har blodkontroll på meg, Tina, Anette og Linn Therese har daglig kontakt på msn:)
DET ER SÅ KOSELIG Å VITE AT DERE BRYR DERE!!!!!
Tusen takk for all omtanken!!! Er flere enn de nevnte som sender meldinger også så tusen takk!!!! Nå er vel snart hele Åselia her inne også!! hæhæh
GI MEG EN PASTILL!!!!

2 kommentarer:

  1. Kjære vakre jenta mi. Her kommer en hilsen fra Stjørdal, hvor jeg ferierer for øyeblikket. Du skal vite at jeg tenker på dere hver eneste dag, og at jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for dere. Utrolig glad i dere!

    SvarSlett
  2. Så klart vi følger med på vårt gode vennepar! Krysser alt vi har for dere, og har en god feeling på dette. Hehehe, en artig lørdag ja, vi gikk visst glipp av noe der. Håper vi kan ha det til gode? *smiske* Teddymannen var ikke helt i form, har ikke vært det på lenge og skal til legen i morgen. Jeg lader opp psykisk til onsdag. Drømmer om det om natta. Håper vi kan ha en felles koselig samtale på torsdag og at vi begge har godt nytt å melde!

    SvarSlett