fredag 6. februar 2009

natten før dommedag

Vært en PYTON DAG!!!!

med sykemelding og drit har jeg ikke fått levert inn oppgavene på skolen som jeg skulle og fikk forlenget frist til fredag (idag eller i morgen.. er vel natt til fredag nå så egentlig i dag...)
har skrevet i hele dag og i hele kveld.... er så sliten så jeg sitter her og griner , men er nå endelig ferdig....

TUUUSEN TAKK KRISTIN FOR MAKS MOTIVASJON I DAG!!!!!
Du er GULL!!!

Imorgen er det UL halv elleve og da kan jeg fortsette logistikk livet mitt....
håper jeg slipper mer medisiner og styr nå...
har seff fått feber og drit igjen så håper ikke hele forsøket blir utsatt.. DA GRINER JEG I ALLEFALL JA!!!!
drikker masse og utfører alle tiltakene jeg har skrevet om i oppgaver i dag...

Mer info om ferden til baby kommer etter UL imorgen!
nå orker jeg ikke skrive en eneste bokstav til!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar