lørdag 14. februar 2009

Hjemme igjen:D

Så var vi hjemme i hundegalskapet igjen:)
Var deilig å komme hjem, men merket fort at jeg må dekke til den ømme magen nå som jeg er hjemme ja!
9 små som vil hoppe opp til mamsen hele tiden og ender som regel opp på magan ja....AUUUUU

Liten oppdatering fra gårsdagen er kanskje på sin plass:D

Igår klokken 9 dro vi altså til Hausken igjen og fikk beskjed at 2 av de 3 befruktede eggene var av KREMKVALITET!! juhu! ble lite glad også!
Så da fikk vi sette inn de to eggene som legen var veldig fornøyd med:D
Fikk se de to små prikkene på Ultralyden når de førte dem inn og det var fantastisk morsomt:) så nå ligger de trygt inni magen min og jeg er livredd for å snu meg for brått i tilfelle de faller ut! De gjør jo ikke det så klart, men.... litt nevroser må man da vel for fasiken få ha!

Flyturen hjem gikk bra og nå er vi hjemme og jeg kan kalles en RUGER!
*fnis* fantastisk moro! Rent teknisk er jeg altså nå gravid med tvillinger, men vi får se om en eller begge vil bli igjen der inne. Tar Cyclogest kapsler for å gjøre miljøet i livmoren best mulig for dem slik at sjansen for at de fester seg er større. Enn så lenge har hele dette forsøket gått etter boka, så to streker på innen den 26 februar er ikke meg i mot!!!!

Tusen takk til alle dere som sendte sms og hilsner på msn min:)
JEg hadde så klart glemt å ta med laderen så min døde ganske fort! Men fikk alle i går når jeg kom hjem da:P

Solen skinner, himmelen er blå og det er fantastisk vintervær i dag!!! Skal prøve å krøke meg ut for litt frisk luft i det fine været:)
(for jeg har liksom slutta å røyke nå da... tror jeg... går bra så langt....så da gå jeg liksom ikke ut 40 ganger om dagen lenger....)

1 kommentar:

  1. Hei Guro :)

    Sååå utrolig FANTASTISK *hipp hurra * Da var du endelig gravid da .. og så får vi håpe at du får tvillinger likså godt *hihi* Er så glad på deres vegne ... dette fortjener dere <3
    *klem klem*

    SvarSlett