onsdag 25. februar 2009

Ingunn idag og meg imorgen!

I dag er det onsdag og operasjonsdag for Ingunn! Åh som jeg krysser fingrene og sender alle de gode vibbene jeg bare kan hennes vei!!!
Håper vi imorgen kan ringe hverandre med bare gode nyheter!!

For i morgen er det jo min tur.... *dåååån*
har fortsatt null følelse på hva resultatet kan bli, men uansett blir telefoner skrudd av og msn koblet ut så vi kan få tid til å la resultatet synke inn. uansett resultat!!!

Har en slags plan B hvis alt går til helvete imorgen, men den er jo liksom ikke optimal så klart....
Men men... det blir mer ridning med jentene, horsemanship med Hædda, nytt avlastningsbarn og enda mere jævla medisiner!!!
Hyttetur med fetteren og meg, hundre liter rødvin og noen uker på blodfylla med supermusene!

hm... ganske røten plan B......

Har ikke hatt noen stikking imagen i dag... men merket det i går kveld... kjenner etter så jeg holder på å bli gal!!!!!!

vel, vel.... imorgen på denne tiden er all denne ventingen over...... imorgen på denne tiden er kanskje alt over......

1 kommentar:

  1. Dette er det fineste bildet du har tatt i ditt liv.DETTA ER SÅÅÅ GØØØY

    SvarSlett